Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Noe bra men absolutt mest dårlig.. Dette skulle være en rå maskin men likte Get bedre
Opplever telia boksen som veldig ustabil, må ta kontakten ut hele tiden. Kunde servicen er også veldig dårlig, må vente over en halv time når man ringer telia. Jeg er meget misfornøyd.
Drit! Treig er den og. Virker som den kobler seg fra nett flere ganger pr. min
Har hatt Get TV ab. i 30 år og vært veldig fornøyd med kanalen. Så blir de kjøpt opp av Telia som ødelegger hele TV opplevelsen. De flikker på Get, men får ikke til noe. TV bildet hakker og flimrer. Har prøvd å kontakte dem uten å få svar. Da er det vel ikke noe annet å gjøre en å satse på Altibox.
Umulig å få god service og hjelp. Virker som det er en robot som kommer med ev. svar og råd.Veldig mangelfullt!
Ved opptak, så aner du ikke hvor de blir lagret. Du kan ikke spole forbi reklame. Hater reklame, og ønsker ikke å sitte i minutter å se på samme reklamene fra kanal til kanal. På den gamle Get boxen kunne du spole forbi reklame ved opptak-
Når skal Telia slutte å ødelegge selskap som fungerer? Phonero var et greit selskap med en grei sentralbordløsning. Så ble de en del av Telia og da pushet din sine dårlige løsninger og holdninger ned over Phonero. Så tar de over Get som oversider hadde blitt et bra selskap med god kundeservice. Nå er kundeservicen dårlig og nå skal de nedgradere boksene som fungerer bra og tvinge oss over på Get BoX eller Get Boks dritt som jeg kaller den. Get boX er treg når du bytter kanaler, mister nettforbindelsen og bruker noen ganger 10 min på å starte opp. Har byttet boks og det hjalp ikke. De sier at dette problemet er ukjent for dem, men det virker ikke som et problem bare jeg har når jeg leser her. Ringe for å få hjelp av Get med å se om de kunne finne ut hvorfor boksen var så ustabil. De skulle sjekke og ringe opp igjen. Hørte ikke noe mer. Ringte dem på nytt noen dager senere. Klokken 2000 ble samtalen brutt og når jeg ringte opp igjen fikk jeg beskjed om at kundeservice stengte kl 20. Istedenfor å irritere meg mer over Telia velger jeg å fokusere på det positive og det er at avtalen med Telia utløper i februar 2023 og tiden går fort :-)