Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har hatt mellom 17 - 36mbps på Internett når man betaler for 150. Etter flere mnd med "ta ut kabel og resett" løsningen fra kundeservice så ble det sendt en tekniker. Tekniker kansellerer servicetimen selv pga han ikke kan løse problemet. Signalet må rettes av seg selv, kundeservice ber meg da vente igjen. Kompetansen er lavere enn servicen.
Jeg forstår ikke hvordan en ledende norsk aktør inden bredbård og TV i 2020. Har så dårligt et produkt. Brugeroplevelsen i den nye Get Box er så uoverskuelig og langsom at det er til at brække sig over. Den eneste grund til at vi har Get i første omgang, er på grund af en fælles aftale i borettslaget. Suk
Get boksen tuller forferdelig. Har paret boks og fjernkontroll 6 ganger på under 5 måneder. Boksen henger seg så og si alltid opp under navigering i meny. Det er ufattelig mye flimring på tv bildet. Nettet er tregt, har 300/300 linje men den leverer sporadisk 150/100, 200/120. Slike tjenester burde ha strengere regulering. Her leverer ikke en profesjonell part det som en kan forvente, selv om det står at hastighet kan variere.
Get har mange gode funksjoner i GetBoX, men når den er så ustabil og treg, så blir resultatet rett og slett elendig. Sitter å irriterer meg hver gang jeg skal lete etter innhold. Boksen må desuten resette minst et par ganger i uken. Ringe kundeservice? Svar: Jar du forsøkt å resette boksen... Ok. Da må vi nesten sende en tekniker. Elendige greier.
Forferdelig dårlig TV-tilbud. Har i løpet av 2-3 år byttet dekoder 4 ganger, nå sist til den nyeste Get BoX. Dekoder henger seg opp hver gang vi prøver å se programmer utenfor lineær TV, og streiker omtrent straks vi forsøker å starte programmer forfra eller spole i sending.
Har hatt Get i 1,5 år nå pga sameiet, og hadde jeg hatt mulighet hadde jeg byttet på dagen! Lavere hastighet enn lovet, må restarte nettverket 2-3 ganger PR uke. Anbefales virkelig ikke.
03.03.2020 Dere oppfordrer til å ta kontakt pga melding som er lagt ut på TV kanal? Da hadde jeg forventet å få svar og ikke å måtte vente 10 - 15 min for så å gi opp !! Legg ut oppdatert info på nettsiden og/eller legg ut en plakat på TV kanalene.