RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig misfornøyd med måten de behandler kunder. Har vært i kontakt med dem 3 ganger på 1 mnd etter å ha flyttet over til rikstv. Har tidligere vært en fornøyd kunde hos Get i flere år., men måtte bytte over da borettslaget vi flyttet til hadde avtale med dem. Da vi kjøpte leiligheten sto tven på forrige eier, på telefon fikk jeg beskjed at eierskiftet er ikke noe de kan fikse for meg og at jeg må ordne alt selv og sende beskjed til dem med bekreftelse fra styret. Personen jeg snakket med var uhøflig og var til ingen hjelp eller trøst. Etter å ha tatt kontakt med styret ble jeg sendt tilbake til Rikstv da de har aldri hørt om at andelseiere selv måtte ordne dette. Andre gangen jeg ringte ble jeg møtt av en kundebehandler som var hyggelig og til stor hjelp, han ordnet alt for meg og beklaget på vegne av forrige man. Også kommer vi til i dag. Jeg ringte fordi jeg ønsket å betale ekstra og oppgradere pakken min. Personen jeg snakket med ville ikke hjelpe meg og ba meg selv om å snakke med styret i borettslaget og finne ut hvor mye de betaler til Rikstv for så å lage regnestykket for og trekke det fra prisen for en Rikspakken og ta igjen kontakt med dem. De må virkelig lære seg mye om kundebehandling fordi dette er ikke slik man behandler kunder som ringer for å få hjelp. Om kunder må ordne alt selv uansett hvorfor har de i det hele tatt noen på call senteret? Bytt ut alle med chatboter, mye billigere i drift og kundene slipper å forvente hyggelige medarbeidere som tar opp telefonen.
Da de har en god markedspris i den rå kampen om kunden og en av de mest populære TV-leverandører så jeg har fått en meget god kvalitet på Pris, Common InterFace card så jeg får digitale kanaler med høy kvalitet på bildet så ser jeg nå TV uten dekoder da det CIC card settes inn i TV og stabilitet er mye bedre og høy oppløsning på skjermen da man bruker den digitale kanalen som er mye bedre istedenfor dekoder via HDMI kabel som ikke kan sammenlignes. Topp karakter til RiksTv.
Ustabilt bilde. Utvalget er uinteressant og fjernkontroll med skarpe stålkanter er allergifremkallende. Ingen alternativ å bytte.
Boksen slår seg plutselig av midt i et program for så å slå seg på igjen selv etter en stund, boksen har problemer med å koble seg til nettet enda det er oppe og går som normalt, får opp flere feilmeldinger, spoleknappen fungerer ikke som den skal den fryser bildet og da jeg trykker på play fortsetter den å spole for så å stoppe selv langt uti et program, kobler seg av nettverket så jeg flere ganger må koble den på igjen. Fikk ny dekoder men det samme problemet der også.
Selv med 100mb/100mb klarer ikke sendingene å være klare og i HD, mulig det er kun mulig med antenne. Vi byttet fra Get og brukte 100mb/100mb og det var alltid 110% høy kvalitet. RiksTV har mye å lære om kvalitet via internett.
Lyger om avtaler, nekter å fikse opp. Er frekk mot kundene. Bryter avtaler. Retter ikkje oppigjen etter seg.
Rikstv: 529 kr/mnd Viasat: 290 kr/mnd Canal Digital: 289 kr/mnd Én tlf til Rikstv, så setter de ned prisen. Anbefaler alle å ta den telefonen! 3 mnd oppsigelsestid. (Inneværende + 2) Dårlige signaler, spesielt ved høytrykk. Prøvd mange ulike antenner og forsterkere, og mot ulike sendere. Sagt opp Rikstv-abb. i dag. Gleder meg til en løsning med parabol. Det kan uansett ikke bli dårligere.