RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ustabilt bilde. Utvalget er uinteressant og fjernkontroll med skarpe stålkanter er allergifremkallende. Ingen alternativ å bytte.
Boksen slår seg plutselig av midt i et program for så å slå seg på igjen selv etter en stund, boksen har problemer med å koble seg til nettet enda det er oppe og går som normalt, får opp flere feilmeldinger, spoleknappen fungerer ikke som den skal den fryser bildet og da jeg trykker på play fortsetter den å spole for så å stoppe selv langt uti et program, kobler seg av nettverket så jeg flere ganger må koble den på igjen. Fikk ny dekoder men det samme problemet der også.
Selv med 100mb/100mb klarer ikke sendingene å være klare og i HD, mulig det er kun mulig med antenne. Vi byttet fra Get og brukte 100mb/100mb og det var alltid 110% høy kvalitet. RiksTV har mye å lære om kvalitet via internett.
Lyger om avtaler, nekter å fikse opp. Er frekk mot kundene. Bryter avtaler. Retter ikkje oppigjen etter seg.
Rikstv: 529 kr/mnd Viasat: 290 kr/mnd Canal Digital: 289 kr/mnd Én tlf til Rikstv, så setter de ned prisen. Anbefaler alle å ta den telefonen! 3 mnd oppsigelsestid. (Inneværende + 2) Dårlige signaler, spesielt ved høytrykk. Prøvd mange ulike antenner og forsterkere, og mot ulike sendere. Sagt opp Rikstv-abb. i dag. Gleder meg til en løsning med parabol. Det kan uansett ikke bli dårligere.
Ringt og prata med riks tv anngående kort og hvordan det gjørs for å se tv i fleire rom. Fikk beskjed at det funker som et simkort på telefon, bare sett det inn å se fjernsyn. Derfor valte vi dem fremfor Canal Digital så vi slapp å trekke kabler gjennom mange vegger. Nå viser det seg at vi MÅ ha kabel i tillegg til korgene... Kranglete kundeservice og dem gjorde ingenting for å rette opp eller gi avslag/tilbyd. Styr unna RiksTV, gå for Canal Digital!
Helt elendig kundebehandling. Styr unna. Kundeservicen hos RiksTV er ekstremt dårlig. Dårlig oppfølging /man får ikke tjenester det man betaler for.. 😡