RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig signalkvalitet, får ikke inn nrk kanalene med flere, faller ut i lange perioder, umulig å følge med. Dette skjer som oftest om kvelden…… Ved kontakt med RiksTV , må man binde seg for 1 år hvis de skal sende en «reparatør». Begrunner signalproblemene på atmosfæriske forstyrrelser……. Har brukt RiksTV i 14 år, men nå vurderer vi en annen leverandør.
Disse smartboksene fungerer ikke optimalt. Det endte med kun korttidsleie, og det ser ut til å fungere bra. Når det gjelder dekning er det faktisk null dekning store deler av Norge. Så jeg lurer litt på hvordan de har lagt opp sitt dekningskart. På tide dere i riktv tar ett løft å sørger for at folket får dekning der det er store områder som ikke har dekning. Norge er mer enn bare byer og andre tettsteder. Tror dere vil få mye bedre anmeldelser og flere kunder om dere får oppdatert dekning. Eks i Kvænangen er det meste hvit, altså null dekning.
Har RiksTV kundeservice ? Over en time i telefonkø uten å få snakke med noen. Svarer heller ikke på chat. Ligg unna
Får med beskjed i ettertid at dekoder ikke er kompatibel med mobilt bredbånd. Ingen kompensasjon for manglende kanaler.
To forsøk på telefonkontakt idag ble oppgitt etter 2x 1 time venting på svar.
En ren tragedie hele greien. Denne boksen virker noen ganger men feiler alt for mye. Lyd er dårlig, signal er elendig,
Veldig fornøyd med Riks TV, og den nye smart boks 3. Alt fungerer bedre enn forventet.