RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med Riks TV, og den nye smart boks 3. Alt fungerer bedre enn forventet.
Byttet ut en ny samsung tv som var 11 mdn med en helt ny samsung. 2021 modell. Samme dårlige kvaliteten på bildene. Nrk1 feks se ut som om det var bilder fra gammel VHS. Fikk sjokk når jeg besøkte naboen. Han har kanal digital. Men dere bryr dere katta i det så lenge pengene kommer inn?
Hjelper lite å restarte mottaker. Obs noe galt har skjedd kommer altfor ofte
Elendig alt sammen, aldri mere. Masse hakking og tv-boksen er så treig at jeg tror jeg lever på70-tallet. Anbefaler absolutt ingen denne smerten jeg har gått gjennom! Ikke faen altså, Fyfaen for noe dritt!
Dårlig kundeservice, uhøflige medarbeidere, helt utrolig at man kan ikke si opp en abonnement i 2021, det er helt sykt.
Har hatt riks tv i litt over et år. Bare problemer med opptak og underholdningsarkivt. uprofesjonell operatører fra L1 til L2 og teknikere jeg har vært i kontakt med.Blitt lovet 2 appell tv som kompensasjon i tlf samtale. dagen etter er det bare 1 appell tv. Masse rott fra deres side. Det er vel ikke kundene i Norges land som skal lide av at leverandør av smart boks 3 går konkurs og at teknikere på riks tv ikke klarer og løse problemer. Det er bare trist at en så stor aktør i Norge opptrer som mot kunder. saken går til Forbrukerrådet innen kort tid
Stort sett er kanalene jeg betaler for på plass. Innimellom mangler noen. Men å søke frem en film el serie klurer det seg til el stopper helt opp minst 90% av gangene. Fjernkontrollen er omstendlig og forvirrende! Svært irriterende og utillfredsstillende! Ikke bra for hjemmelykken! Styr unna!!