RiksTV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårlige signaler fra dekoder. Veldig lang tid for å komme igjennom på telefon. Dårlig chatte funksjon.
Har byttet dekodere flere ganger (PVR opptakere). De hakker og må restartes jevnlig, det å gå tilbake for å se noe er ofte problematisk, kontrollen er en stor vits. Alt i alt ville jeg satt '0' i skalaen om den hadde vært der! Etter flere bytter av (gammel type PVR) pga diverse problemer forsøkte jeg å få de til å sende den nyeste, men neida - det skulle de ha betalt for. Så - hold dere langt unna dette selskapet hvis mulig.
Godt tv signal i byane :) Ekstremt dårleg kundebehandling!!! Og dårlegt signal om ein ikkje bur i ein by!!!
Brukbare tv stasjoner enkel betjening, men ofte oppdatering under seing.
Dårlig dekoder, dårlig dekning, dårlig kundeservice. Nesten umulig å bli kvitt uten å betale seg ut. Arrogante kundebehandlere.
Dekning er grei, men mistet ett par kanaler. Kundeservice svarer på mail, men litt dyrt å ringe til dem. Helt elendig med fakturering og bare rot i deres system. Jeg fikk en uforståelig purring, enda jeg faktisk har fasttrekk på mitt RiksTV abonnement. Har gitt RiksTV valget - enten trekke kravet eller at jeg går til sak mot dem Ett godt råd: Hold deg unna RiksTV, hvis du ikke vil bli forsøkt lurt for penger!
Selve TV opplegget er vel greit nok, men de er ikke til å stole på når det gjelder betalinger. Betalinger som ikke blir registrert, feilaktige purringer og masse tullball. Styr langt unna hvis du ikke ønsker høyt blodtrykk!