RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fungerer bra. Lavere pris enn min tidlligere leverandør
De har satt opp prisen på mitt abonnement fra kr 329,- til kr. 549,- uten å ta kontakt med meg først
Tar altfor lang tid å kontakte kundeservice! Hva med å lage en «ring tilbake»-funksjon? Ventet i over 35 denne gangen, ikke stort mindre de andre gangene vi har ringt…
Ekstrem lang ventetid på servicetelefonen. Hadde et godt tilbud på TV-pakke. Det betinget at man brukte/skiftet til internetleverandør, GlobalConnekt. For en kjempenedtur. De skulle ordne alt (Riks TV), men det varte og det rakk. Avtalen ble til slutt sagt opp og det endte med at jeg ble sittende med en sluttregning mot internettleverandøren på 4500 NOK for oppsigelse utenfor agrefristen. Helt håpløst. Lang leveringstid både på smart-box og internettleverandør. Tror de sliter med et ordresystem som ikke fungerer. Min selger meddelte at han sluttet for at det ble for mye rot.
Må vente 2timer i telefonen. Når jeg for kontakt blir brutt etter 20sek pluss at de lyver om problemet, og skylder på nettleverandør.
Utstyr som ikke fungerer ordentlig, elendig kundeservice, kundekonsulenter som ikke kan hjelpe deg, osv, osv..
Har prøvd alt ventet 94 minutter på tlf ikke svar prøvde cat skulle sette meg i forbindelse med et menske igjen ting skjedde