RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Må vente 2timer i telefonen. Når jeg for kontakt blir brutt etter 20sek pluss at de lyver om problemet, og skylder på nettleverandør.
Utstyr som ikke fungerer ordentlig, elendig kundeservice, kundekonsulenter som ikke kan hjelpe deg, osv, osv..
Har prøvd alt ventet 94 minutter på tlf ikke svar prøvde cat skulle sette meg i forbindelse med et menske igjen ting skjedde
Møkkaselskap.fikk ikke produkter til å virke.hat prøvd alt,men ingen ting nyttet. Sente produkter tilbake. Og nå krever dem meg for over 3500 kroner for att jeg har sagt opp noe som ikke fungerer + ett etablerings gebyr på over 1100 kr.som jeg har betalt. Er vel ikke riktig for en kunde og må betale for noe som ikke virker. Har klaget flere ganger. Men dem vil ikke forstå att deres produkt ikke virker på min ,TV. Det eneste dem henger seg opp i .så er det att jeg ikke klaget innen 14 dager som er fristen for å slippe å betale for ett helt år.
Sitter på vent i 20 min for å spørre om noe på faktura. Nå legger jeg på.. Det skal ikke ta så lang tid for å få snakket med noen..
Styr unna rikstv viss du skal ha det i bobil funger ikke. vi har fricamping på fjellet og forskj steder ellers i Norge men hver gang må vi kontakt rikstv og de sier er ikke signaler dere dere er eller så sier de flytt bobilen eller antenne hva slags svar er dette nå vi betaler for og få inn tv kanaler
Det er for dyrt å oppgradere når man først har blitt kunde. Nye kunder kan være heldige, men de flår sine egne kunder.