RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hvorfor må jeg betale kr. 99,- pr måned for CMore film og serier når jeg aldri har benyttet denne tjenesten, aldri kommer til å benytte den, og aldri har bestilt den?
Helt umulig og komme i kontakt med kundeservice månedsprisen gikk opp 200 kr.
My last payment to you as on the23/01/2020 when i canceled Riks TV yet you have sent me a faktura from 01/12/2020-to 31/01/2022 for Kr 7509,00 witch i will not Pay as i have not had service from Riks TV.
Korte oppsummert:Styr unna alt som har med Riks TV og gjøre!! Dårlig service, dårlig bildekvalitet og hakkete lyd... KATASTROFE!!!
Jeg skulle prøve RiksTV, siden Telenor ikke hadde alle kanaler lenger. Jeg kontaktet RiksTV på lørdag og avbestillte det noen timer etterpå. Da fikk jeg beskjed at pakke allerede var sendt, hallo på en lørdag. Joda pakke komm og jeg tok det ikke imot. Idag komm det en faktura på kr 468,- for kontraktbrutt. Og ringe dem eller kontakter RiksTV på Mail. GLEMM det, det går overhodet ikke. Ringer de dem, da må du står timer is i kø. Jeg kommer sender en klage til forbrukerrådet. Jeg fikk ingen orderbevis, ingen angrerett. Dette må være absolut den dårligste firma i Norge, hold dere unna!!!
Har prøvd å nå kundeservice nå i snart 3 timer uten komme igjennom. Kan ikke forstå att en leverandør som RiksTV kan ha et slik dårlig kundeservice. Har ikke opplevd maken🤬🤬🤬
det anbefales å finne alternative løsninger om noen har behov for disse tjenestene