RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg skulle prøve RiksTV, siden Telenor ikke hadde alle kanaler lenger. Jeg kontaktet RiksTV på lørdag og avbestillte det noen timer etterpå. Da fikk jeg beskjed at pakke allerede var sendt, hallo på en lørdag. Joda pakke komm og jeg tok det ikke imot. Idag komm det en faktura på kr 468,- for kontraktbrutt. Og ringe dem eller kontakter RiksTV på Mail. GLEMM det, det går overhodet ikke. Ringer de dem, da må du står timer is i kø. Jeg kommer sender en klage til forbrukerrådet. Jeg fikk ingen orderbevis, ingen angrerett. Dette må være absolut den dårligste firma i Norge, hold dere unna!!!
Har prøvd å nå kundeservice nå i snart 3 timer uten komme igjennom. Kan ikke forstå att en leverandør som RiksTV kan ha et slik dårlig kundeservice. Har ikke opplevd maken🤬🤬🤬
det anbefales å finne alternative løsninger om noen har behov for disse tjenestene
Do not go near this terrible arrangement. Their seller came to our door (knocking door to door) and promised the world! It's all cleverly misleading lies!!! You will regret trying riks tv. We are already doing our best to go back to telenor but we are currently stuck. We cannot get through on the phone for service. There are too many issues to go through using email!!! We are currently complaining to the norwegian consumer protection authorities for fraudulent misleading sales!!!
Før jula 2021 skulle vi få instalert Rikstv, men det var en kjempe fadese. Det funka så lenge montøren var her, men samme dag om kvelden 22.12. var bildekvliteten som vi hadde det på 1965 -1970 Dvs DÅRLIG. Vi har sendt video til kundeservice, Dialog og webmaster uten respons Super dårlig service og kundebehandling
Det eneste jeg vil skrive om RiksTV er. Hold dere langt vekk fra rikstv! Kundeservice og kompetanse på de en snakker med er fraværende
Dem har den enkleste løsninga frabrikkinnstiling er for dårlig å ikke ta tak i problemer prøver å ringe men ingen svar ☹️