RiksTV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har rikstv med antenne. Kanalskift går raskt, og bildet er stabilt.720p i oppløsning, noe som er litt lite i dag, men video er veldig smooth. Fungerer svært bra med fotballkamper. Hadde fiber TV fra annen leverandør, der hadde vi mye hakking og prikking i bildet.
Etter flere dobbeltfaktureringer kontaktet jeg RiksTV. De påsto da at en tidligere faktura var ubetalt. Fordi deres fakturaoversikt ikke angir betalingsstatus måtte jeg selv gjøre en sammenstilling som viste at jeg hadde betalt. Når de fikk den var plutselig fakturaen de hevdet var ubetalt, likevel betalt. Forøvrig svarer ikke kundeservice på de spørsmålene som stilles og kommer isteden med arrogante selvfølgeligheter. Det endte med at jeg sendte oppsigelse, hvilket de aksepterte eksemplarisk raskt. Forøvrig er deres app og boksløsning kronglete og vanskelig å bruke. Dårlig oversikt både over hva man har tilgang til og programtablåer. Ikke har man tilgang til tidligere programmer heller, slik man får om man abonnerer direkte med kanalene.
Vi bestilte RiksTV med oppsigelsesrettd. De påstår vi har bestilt med min 1 års abo uten at de kan bekrefte det. Vi har skriftlig (epost) bestilling. Sa opp skriftlig men de aksepterer ikke oppsielsen. All korrespondanse gjennom Intrum. Hold dere langt unna RiksTV, skal aldri ha noe mer med dem å gjøre
Har RiksTV på hytta. Dårlige og hakket signaler både ved dårlig vær og veldig bra vær. Må gjøre kanalsøk flere ganger i uka for kanalene faller ut. Tv-arkivet fungerer dårlig og stopper stadig i avspillingen med ulike feilkoder og man må starte arkivet på nytt. Nå fungerer heller ikke det å se opptak som er gjort, etter anbefalt omstart virker det fortsatt ikke, så dekoderen må tilbakestille til fabrikkinnstillingene
Hvorfor er det ikke mulig å sende en e-post til RiksTV, med muligheter for å få svar? Kan RiksTV ansette ingeniører til å svare i stedet for tilfeldige korttidsansatte "studenter". Jeg har fire programkort....får jeg hjelp til det ene er det et annet jeg mister kontakten med. Dere roter helt sinnsykt.
Har hatt riks tv i ca 5 år, på disse år har det blitt skiftet 2-3 dekodere iløpet av 1 år. De på kundeservice kan aldri hjelpe om du er heldig og få tak i noen. Sitter nå uten tv og måtte regne med og vente 1 uke på repratør. Altså ærlig talt. 1 jævla uke
Vi bytter ut riksstv med øyeblikkelig virkning får tilbud på nytt abonnementet som av operatør ifra rikstv Blir spurtom hvorfor vi sier opp abonnementet og operatør prøver seg på å selge forsatt videre avtale Blir og opplyst att han sier vi må ha to måneder oppsigelse selv om vi ikke har binding på abonnementet Ringe opp igjen riksstv og da får vi en kvinnelig operatør som ordner opp slik att vi får tilbake penger som er betalt for dei to neste måneder