RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har nå ventet i 45 minutter på RiksTV, og det er kun den samme meldingen som kommer igjen og igjen og igjen og igjen....
Litt tungvint bruker-grensesnitt. Fint at man kan se TV flere steder
Ingen svar å få når man ringer. Ringer ikke tilbake
Nesten hver gang jeg ønsker å starte et program forfra må jeg starte boksen på nytt. Ta strømmen, vente et minutt osv. RiksTV vil ikke bytte ut den over 10 år gamle boksen, må i så tilfelle ut med nesten 3000,-
Hvorfor er det då dårlig bemanning? Hos dere ⁉️ umulig å komme i kontakt på tlf Dette må dere gjøre noe med hvis ikke må vi avslutte kunde forholdet med dere. Dette er slett behandling av deres kunder. Skammelig !!!!!
Bilde og lyd er ikke synkron og rikstv kan ikke helpe meg med løser dette problem. Dette problem gjelder forst og fremst signal via antenne men oppstår også på Internett.
Det et for dyrt 8400 for ei basispakke med 45 kanaler