RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hvorfor er det då dårlig bemanning? Hos dere ⁉️ umulig å komme i kontakt på tlf Dette må dere gjøre noe med hvis ikke må vi avslutte kunde forholdet med dere. Dette er slett behandling av deres kunder. Skammelig !!!!!
Bilde og lyd er ikke synkron og rikstv kan ikke helpe meg med løser dette problem. Dette problem gjelder forst og fremst signal via antenne men oppstår også på Internett.
Det et for dyrt 8400 for ei basispakke med 45 kanaler
Fungerer bra. Lavere pris enn min tidlligere leverandør
De har satt opp prisen på mitt abonnement fra kr 329,- til kr. 549,- uten å ta kontakt med meg først
Tar altfor lang tid å kontakte kundeservice! Hva med å lage en «ring tilbake»-funksjon? Ventet i over 35 denne gangen, ikke stort mindre de andre gangene vi har ringt…
Ekstrem lang ventetid på servicetelefonen. Hadde et godt tilbud på TV-pakke. Det betinget at man brukte/skiftet til internetleverandør, GlobalConnekt. For en kjempenedtur. De skulle ordne alt (Riks TV), men det varte og det rakk. Avtalen ble til slutt sagt opp og det endte med at jeg ble sittende med en sluttregning mot internettleverandøren på 4500 NOK for oppsigelse utenfor agrefristen. Helt håpløst. Lang leveringstid både på smart-box og internettleverandør. Tror de sliter med et ordresystem som ikke fungerer. Min selger meddelte at han sluttet for at det ble for mye rot.