RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ser nå på Riks-TV Basic via appleTV og er veldig fornøyd: full HD kvalitet på alle kanaler! Oppsettet på menyene er veldig intuitivt og enkelt! Og mye billigere enn tv abonnement via coax fra Telia som begynner å rådyrt! Godt jobba Riks-TV!!!
På spørsmål om faktura ble jeg møtt av en utrolig arrogant og spydig dame. Har ikke opplevd makan til arroganse fra en person som jobber med kundeservice. Utrolig skuffet og sitter fortsatt med spørsmål…
Når man prøver å inngå en avtale med RiksTV og man ikke får aktivisert denne med en gang, må man for all del huske på at man må ta i bruk ANGRERETTEN innen 14 dager. De viser seg nemlig at hvis man ikke får signal fra RiksTV dekoderen, så betyr det at man har en avtale (uten signal og uten at man får noe som helst fra RiksTV) og man må ikke la dem overtale til å "fryse" abonnementet, da sitter du i garnet! Da må du si opp "avtalen" og betale for 3 måneder uten å få noe som helst! Eller du må betale avbrytings gebyr om du sier opp avtalen med en gang fordi kortet/dekoderen ikke virket. Det hjelper ikke å forklare saken for kundebehandlerene. De står fast på at man må jo lete opp angrefrist reglene på deres nettside! (Papiret med angrefrist får du i posten sammen med fakturaen i god tid ETTER at angrefristen 14 dager er utgått)
har vært uten tv i hele påsken. ingen hjelp å få. tror vi tar tilbake canal digital.
tungvint å bruke vansklig å koble til fjenkontroll jeg har 4 stk tv noen går greit andre er håpløst å få til lang ventetid på tlf for å få hjelp alt er tungvint
Helt umulig å få kontakt, også via mail og chat. Dette går ikke an! Har ventet på kontakt i flere timer og blir bare tilbudt selvløsnings forslag Er der folk til stede?Min side gir meg ikke svar på noe
Ingen svarer på tlf. Ingen svarer på Chat. Når man har sagt opp medlemskap fortsetter de å sende regninger. Og de bytter plutselig mellom vipps og e faktura og brev i posten slik det passer dem. Bare rot med rikstv Og helt elendig