RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når man prøver å inngå en avtale med RiksTV og man ikke får aktivisert denne med en gang, må man for all del huske på at man må ta i bruk ANGRERETTEN innen 14 dager. De viser seg nemlig at hvis man ikke får signal fra RiksTV dekoderen, så betyr det at man har en avtale (uten signal og uten at man får noe som helst fra RiksTV) og man må ikke la dem overtale til å "fryse" abonnementet, da sitter du i garnet! Da må du si opp "avtalen" og betale for 3 måneder uten å få noe som helst! Eller du må betale avbrytings gebyr om du sier opp avtalen med en gang fordi kortet/dekoderen ikke virket. Det hjelper ikke å forklare saken for kundebehandlerene. De står fast på at man må jo lete opp angrefrist reglene på deres nettside! (Papiret med angrefrist får du i posten sammen med fakturaen i god tid ETTER at angrefristen 14 dager er utgått)
har vært uten tv i hele påsken. ingen hjelp å få. tror vi tar tilbake canal digital.
tungvint å bruke vansklig å koble til fjenkontroll jeg har 4 stk tv noen går greit andre er håpløst å få til lang ventetid på tlf for å få hjelp alt er tungvint
Helt umulig å få kontakt, også via mail og chat. Dette går ikke an! Har ventet på kontakt i flere timer og blir bare tilbudt selvløsnings forslag Er der folk til stede?Min side gir meg ikke svar på noe
Ingen svarer på tlf. Ingen svarer på Chat. Når man har sagt opp medlemskap fortsetter de å sende regninger. Og de bytter plutselig mellom vipps og e faktura og brev i posten slik det passer dem. Bare rot med rikstv Og helt elendig
Umulig å få kontakt med riks tv. Linken rer ingensteds hen. Kø. Dårlig åpningstider. Robot skinner ingen ting
Hadde selger på døra, og jeg fortalte gang på gang at jeg ikke er interessert hvorpå selger blir dritsur og «sjokkert» over svaret mitt. Ikke noe takk for din tid eller ha en fortsatt fin kveld, bare strener avgårde , jeg sier etter han at jeg synes det er utrolig dårlig oppførsel noe han sier han ikke bryr seg om. Jeg sier at jeg kommer til å klage og får bare til svar at det var det samme for han og det får bli opp til meg. Jeg er ikke noe syte/ klagemenneske til vanlig, men synes de bør ha noen retningslinjer på hvordan man skal oppføre seg ute hos en potensiell kunde.