RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
var greit i starten men så økte prisen i løpet av årene til det ha blitt helt usmåkelig - dessverre ,da blir det bytte
Bra men litt lang ventetid på kundeservice . Det var også vanskelig å forhandle pris.
Eneste som er tilgengelig på min side, etter 4 år som kunde, er selfølgelig fakturaen 😳
Ikkefungerende kundeservice. Svarer ikke på telefon og ringer ikke opp. De sender en sms etter en stund og sier de har forsøkt å ringe.
Har prøvd å si opp mine abonnement hos RiksTV i flere dager. Helt umulig å komme i kontakt med adre en Chat roboten som ikke forstår noe som helst. Ingen mailadresser jeg kan sende skriftlig oppsigelse til. Avslutt på "Min side" virker ikke. Hvordan kommer jeg meg ut av dette?
To ganger har vi benyttet Rikstv bakkenett og begge ganger har signaler forsvunnet!!
stabil og sikker leverandør som sliter med lyd, og nå har de blitt dyre