RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Eneste som er tilgengelig på min side, etter 4 år som kunde, er selfølgelig fakturaen 😳
Ikkefungerende kundeservice. Svarer ikke på telefon og ringer ikke opp. De sender en sms etter en stund og sier de har forsøkt å ringe.
Har prøvd å si opp mine abonnement hos RiksTV i flere dager. Helt umulig å komme i kontakt med adre en Chat roboten som ikke forstår noe som helst. Ingen mailadresser jeg kan sende skriftlig oppsigelse til. Avslutt på "Min side" virker ikke. Hvordan kommer jeg meg ut av dette?
To ganger har vi benyttet Rikstv bakkenett og begge ganger har signaler forsvunnet!!
stabil og sikker leverandør som sliter med lyd, og nå har de blitt dyre
Dere sender ikke ut fakturaer og stenger tv til ei dame på 90 med demens. Har nedlatende ansatte. Jeg hadde en nedlatende og kvarulerende kar som ikke kunne sin jobb. Nekter si navn og alt. Nå betaler vi dobble regninger i januar og februar pga dere gjør feil, og svarer frekt!!! Nei forkastelig oppførsel og ta penger slik fra en såpass syk og gammel dame... Dette tar kaka
Hei og takk for tilbakemelding. Leit å høre at du ikke er helt fornøyd. Vi har løsninger for alle og enhver og ønsker å gi deg den beste TV-opplevelsen hos RiksTV. Send oss gjerne kontaktinfo på [email protected] så tar vi kontakt for en bedre løsning. Mvh RiksTV
Pass på faktura dei sender ut dei er fulle i feil og forfakturert langdt frem i tid. Og få dei til og rette opp feila har vist seg og være helt umuligt sjølv om en kan vise til det er dei som har gjort feilen og dei lover kvar gang at no er det fiksa.
Hei og takk for tilbakemelding. Leit å høre at du ikke er helt fornøyd. Vi har løsninger for alle og enhver og ønsker å gi deg den beste TV-opplevelsen hos RiksTV. Send oss gjerne kontaktinfo på [email protected] så tar vi kontakt for en bedre løsning. Mvh RiksTV