RiksTV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hadde Canal Digital, alt gikk på skinner. Ingenting fungerer på Rikstv... hverken ukesarkiv, opptak eller spol tilbake. Hatt det i 1.5 år. Det eneste bra er at jeg ser mindre tv nå.
Alt er dårlig. Får ikke hjelp til å laste inn kanaler og sa opp abonnementet og de godtar ikke oppsigelsen
Virker som de monterer antennen på en slik måte at de etter en viss tid er sikker på at den ikke tar optimale signaler. Og når du klager så er det alltid antennen som skal justeres, og dette koster deg enten ett par tusenlapper eller tolv måneder binding å få utført av dem. Så viser det seg at alt blir normalt igjen, dette uten at antennen er blitt justert. De lurer deg ved at du blir kontaktet av en meget hyggelig selger som sier at det ikke var antennen allikevel, og at neste gang må jeg ta kontakt direkte med han for å få hjelp. Men når jeg så gjør det 6 måneder senere så nekter de andre på kundeservice og videreformidle beskjeder til denne personen. De har ansatte på kundeservice som ikke tåler at kundene er lettere irritert på forholdene, og truer med å avslutte samtalen hvis man ikke "roer" seg ned. Og da var jeg ikke sinna engang. Anbefaler alle å holde seg borte fra Riks-TV, da de ikke klarer å levere det de forespeiler når de skal selge deg produktet! Klarer faktisk ikke å finne noe som er bra basert på erfaringer fra andre leverandører. Så gleder meg veldig til bindingstiden er ute slik at jeg blir kvitt skiten!
Har aldri vært borti mer elendig kundebehandling da jeg sier opp Riks TV. Avtalen jeg hadde gikk ut i februar 2017. Det vil si at jeg ikke har noen bindende avtale med Riks TV etter dette. Sa derfor opp min avtale i dag som løper fra 01.12.2017. Men nei det gikk ikke. Da skal jeg betale for 2 måneder. Hvorfor, spør jeg da jeg ikke har avtale med dem. Masse e-poster frem og tilbake de påstår at jeg har avtale, der jeg ber dem fremvise den. Men det kan de jo ikke, og kommer med masse svada. Aldri mer Riks TV for meg.
Veldig irriterende.. Elendig rett og slett.. Angrer veldig på at jeg byttet til riks TV...
Kundeservicen hos RiksTV er ekstremt dårlig. Får du et problem, ja da er der dort problem...
Ofte kanaler forsvinner så vi bare ender opp med nrk1. I tillegg fungerer underholdningsportalen ca 1/10 ganger. Den fungerte tidligere men når den engang sluttet å fungere og vi ringte kundeservice og fulgte instruksjonene deres for å få den igang igjen så har den omtrent sluttet å fungere helt, heldig hvis den fungerer en veldig sjelden gang iblant.