RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fungerer bra. Bra kundeservice . Kundetelefon kunne hatt lenger åpningstider
Mister tilgang hver gang tv slås av. Eneste som hjelper er å trekk ut stikkontakten og vente noen minutter. Logg in virker ikke med telefon nummer, men får ingen melding om at tlf nr ikke skal brukes på TV menyen.....
Det kan brukes på flere plasser, hytta og hjemme🥂😄
Pris er alt for høy i forhold til tilbud. Man får de beste kanalene ved andre strømmetjenester til halve prisen.
Ingen tilgang til kanaler etter å ha bestilt pakken og fått smart boksen. Min side fungerer ikke. Ingen hjelp å få via den. Kommer tilbake til bestilling av kanalpakke hele tida. Abonnementet ikke lagt til på Min side etter 4 dager. En time i tlf kø uten svar, to dager på rad. Chatbooten forstår ikke spørsmålet. Makan til system! Angrer fælt. Er vant til Get/ Telia men nå har sameie fått fibernett via Obos opennett og vi valgte Rikstv. Skulle ikke, burde ikke!!!
Altfor dyrt, de er i ferd med å prise seg helt ut. Da jeg sa opp rikspakken etter siste prisøkning, så kunne jeg plutselig får rikspakken basis for 399,- med en bindingstid på 12 mnd. Dette var for et par mnd. siden. Nå plutselig finnes ikke rikspakken basis lenger, skal man ha 4 tv må man visstnok kjøpe sportspakken??? Er NULL interessert i sport, er ute etter nyheter og underholdning. Hvor ble det av rikspakken basis???
De som installerer utstyret gjør dårlig jobb, møter ikke som avtalt og er bortimot umulige å komme i kontakt med. Etter snart to måneder har jeg ennå ikke fått prøvd selve Riks-Tv fordi installasjonen ikke er ferdig. Tror Riks-TV er et tilleggsprodukt fiberleverandørene prakker på kunden for å bedre betalt. Vårt sameie inngikk 5 års bindingstid (!).