RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bilde og lyd er ikkje synkronisert i det heile. Dessuten veldig dårleg bildekvalitet, sjølv med 300/300 mbs Internett.
De nye Smartboksene viser seg og være veldig upålitelige. Først som sist, jeg har to like bokser de og de oppførere seg likt! 1.Hvorfor mister boksen av og til Wifi oppsettet? Alt må tastes inn på nytt. Skjer aldri med en mobil. 2. Hvorfor stopper et opptak plutselig med fryst bilde når det står at det er mye i igjen av den innspilte opptaket på HDen. 3. Hvorfor virker ikke Underholdningportalen. Noen ganger kommer man inn uten problemer, men som regel bare svart skjerm. (WiFi signalet er bra. ingen problemer med mobil eller PC.) 4.Til sist, ja jeg har utført "feilretting" i hh til Rikstv som ALLTID består i og ta strømmen og fabrikkinnstille. Og noen ganger fikser det et problem, men med all respekt, man kan i drive med dette flere ganger i uken for og få Smartboksene til og fungere. DETTE ER FOR DÅRLIG!
En selger ringte og skulle tilby tv mye billigere enn det vi hadde, pluss at vi skulle få apple tv til alle tvene vi hadde i huset. Altså 3 apple tv. Noen dager senere kom alt i posten og vi installerte det. Det ble kveld og alle i familien tok på tvene. Problemet ble åpenbart når det kun går an å spille av TV-kanaler på 2 «devices» samtidig. Så hvorfor fikk vi da 3 stk når ingen kan brukes samtidig? Heldigvis var det angrerett og vi byttet tilbake til canal digital hvor alle i familien kan se på tv på på tv og mobiler, pc, og hva man måtte bruke SAMTIDIG.
Det er ikkje alle tv leverandører som leverer app til Android tv, det gjer faktisk RiksTV. Eg har vore kunde hjå RiksTV i mange år, for 10 år sidan var det litt dårlegare dekodarar. I dag er det mykje betre. Har brukt RiksTV også på Apple tv veldig stabilt. Servicen er god hjå dei, men oppsigelsestiden kunne vore mykje kortare.
Dette er det beste produktet på markedet. Helt klart billigst!!! Bare en app som lastes ned og det er det, og best av alt ikke noe multiromskostnad. Det har jeg betalt hos Canal Digital i lange tider....
Software på dekodere oppdateres sjelden med dårlig kvalitet. Apper og software er på tvers av enheter, om det er på Apple tv, dekoder eller app mangelfull. Mangler mulighet for å stille inn og lage egne kanalister.
Dekoderen funker ikke. Hjelpeservicen var ubrukelig og spydig. Jeg sier opp