RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Software på dekodere oppdateres sjelden med dårlig kvalitet. Apper og software er på tvers av enheter, om det er på Apple tv, dekoder eller app mangelfull. Mangler mulighet for å stille inn og lage egne kanalister.
Dekoderen funker ikke. Hjelpeservicen var ubrukelig og spydig. Jeg sier opp
Fornøyd både med programvare og support. Ønsker å kunne minimere kanalvalg til bedre pris, da vi ikke har behov for alle kanalene. Synes RiksTV fungerer bra på hytten også, og det har vært avgjørende for valg av leverandør.
Den såkalte oppgraderingen med ny layout gjør bruk ufattelig mye mer tungvint. Og av alle ting var det tilgang til NRK-kanalene som var gjemt mest mulig bort. Rot!
Har prøvd og ringe kundebehandling ang. En feil på regning. Ble sittende i over 30 min, og måtte bare gi opp😬😬. Er det mulig og bli så dårlig? Hilsen en riktig oppgitt kunde.
Dårlig signalkvalitet, får ikke inn nrk kanalene med flere, faller ut i lange perioder, umulig å følge med. Dette skjer som oftest om kvelden…… Ved kontakt med RiksTV , må man binde seg for 1 år hvis de skal sende en «reparatør». Begrunner signalproblemene på atmosfæriske forstyrrelser……. Har brukt RiksTV i 14 år, men nå vurderer vi en annen leverandør.
Disse smartboksene fungerer ikke optimalt. Det endte med kun korttidsleie, og det ser ut til å fungere bra. Når det gjelder dekning er det faktisk null dekning store deler av Norge. Så jeg lurer litt på hvordan de har lagt opp sitt dekningskart. På tide dere i riktv tar ett løft å sørger for at folket får dekning der det er store områder som ikke har dekning. Norge er mer enn bare byer og andre tettsteder. Tror dere vil få mye bedre anmeldelser og flere kunder om dere får oppdatert dekning. Eks i Kvænangen er det meste hvit, altså null dekning.