RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde Canal digital før styret i borettslaget bestemte seg for å bytte til RiksTV. Med det gikk jeg glipp av 15 valgfrie kanaler og mulighet for opptak på alle kanalene. RiksTV lar deg nemlig ikke ta opp på hvilken som helst kanal. Har du valget så gå ihvertfall ikke for RiksTV!
Kundeservicen vi opplevde var knallbra, men dessverre holdt ikke PVR-dekoderen mål. Den hang seg til stadighet opp, og selv med utallige oppgraderinger og resettinger fungerte den ikke optimalt. Vi fikk aldri tatt opp og sett på de programmene vi ønsket, så poenget med PVR forsvant... Så da sa vi opp og byttet leverandør. Kommer gjerne tilbake dersom dekoderen blir bedre.
Utrolig dårlig oppfølging og informasjon. Når montør endelig kom , og monterte antenne i vindu hos min mor som eneste mulighet, fikk hun informasjon om at bilde kunne flimre litt av og til. Sa ingenting om at lyden ville sprake veldig og umulig å bruke øretelefoner. Det viste seg at antenne ikke fungerte, og hverken lyd eller bilde var bra og heller ikke mulig å få bedre. Når min mor fortalte dette , og sa hun ikke torde bruke denne antennen, var de ikke villig til å oppheve kontrakten. Viser til kontrakt og at angrefrist er over. Hvordan kan de stå inne for et så dårlig produkt?
Det er håpløst å kontakte RiksTV. Jeg sa opp Cmore tilleggspakken for et halvt år siden per mail, men oppdaget at jeg fortsatt ble fakturert for det. Jeg har heldigvis en bekreftelse på mail på at det er sagt opp, men da jeg ringer kundeservice går de på repeat at jeg har Cmore, og at det er to måneders oppsigelse på det. Jeg får beskjed om å sende mailen jeg fikk til [email protected], men jeg har fortsatt ikke fått svar på mail jeg har sendt dit. Dekoderen er også ganske treg og knotete og umoderne. Jeg har ringt kundeservice om det et par ganger også, men de ber meg bare å formatere harddisken, noe jeg også har gjort uten at det hjelper. Ringer igjen, de ber meg formatere harddisken. Haha.