RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rikstv, er et dyrt, dårlig og gammeldags tv tilbud. Underholdningsportalen, er en dårlig vits, hvis du prøver og spille av f. eks NRK i appen, klikker det hver gang, innlastningsløsningen er gammeldags, Antenne løsningen ubrukelig! Trenger du tv signaler, spar de pengene og stream heller signalene, billigere og mye bedre fra annen leverandør. Bra kundeservice, men det hjelper lite når tjenesten er dårlig og gammeldags! 🤔
Får kun inn NRK 1-2-3 på tv. På sidene til kundesenteret går man i en loop på chaten som starter med en robot som ikke kan svare på en dritt! Så spør den om du vil snakke med et menneske, hvis ja trykk på linken. Da kommer du til en side hvor du har tre valg du kan klikke på, SÅ kommer du til en side med forslag til hvordan du kan løse problemet selv - det har du jo allerede forsøkt en dullion ganger - uten hell!!! Akkurat det samme skjer hvis du klikker på "send mail" - hva slags problem har du? Klikk her - og dermed er du på samme side for å løse problemet selv!!! Etter 35 min. i telefonen uten å få svar ga jeg opp. Hel#%tes Rikstv!!!
Etter som RiksTV har fått mer og mer på streming så er det ikke like lett for alle å kunne forholde seg til dei, på en hytte vil dette ikke være så veldig bra. RiksTV sender ikke i den beste bilde kvaliteten. Noe dei har fått til bra men som mesteparten av alle operatører har er appen. Utenom det ser jeg ikke en fordel for folk å skaffe seg dette produktet. Etter som jeg har vært montør vil jeg si det er vanskeligere og stille inn en antenne en det det bør være.
Hatt problemer med signaler på hytta (ble lovet at alt skulle funke), Ringt de ved flere anledninger og seinest i dag ventet jeg 1 time og 30 minutter... da ga jeg opp!!!
Høy pris, middelmådig kanalutvalg. Dekning i distriktet er dårlig, nært sentrale strøk er det som regel greit.
Boksen henger seg opp flere ganger i uka, boksen slår seg av plutselig midt i et program, spoleknappen henger seg opp, underholdningsprogram en får jeg ofte opp: oida noe gikk galt. Har hatt Riks TV i snart 2 år og det har vært slik fra uke 1.
Websidene er helt under minstemål. Siste faktura ligger ikke på mine sider, det gjør ikke informasjon om priser på mitt abonnement heller. En chatbot dukker frem hele tiden, og når man skal fylle ut et webskjema må man gjennom en rekke valg før man kommer til skjema. Utrolig irriterende og må være den dårligste implementeringen av en kundeserviceportal jeg har sett. RiksTV hadde før den beste kundeservicen, nå er det helt på bunnen.