RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tungvint å bruk. Og kan ikke brukes på hytte slik som ble lovet. Ikke fornøyd!
Hei og takk for tilbakemelding. Leit å høre at du ikke er helt fornøyd. Vi har løsninger for alle og enhver og ønsker å gi deg den beste TV-opplevelsen hos RiksTV. Send oss gjerne kontaktinfo på [email protected] så tar vi kontakt for en bedre løsning. Mvh RiksTV
Der er levert et brukergrensesnitt som er helt på trynet. For å finne tv programmer som går direkte, må man klikke på piler i hytt og vær. For å se på programmer i historisk modus blir en henvist til strømmekanaler og så tilbake igjen, starte på nytt, prøve å se hvor markøren her. Ofte står den på dato og så skifter programguide til annet døgn. Rød strek er ikke nok, må også sikre at program er hvit. Når tv slås på starter den f.eks NRK nyheter kl 15 og så er klokka 17. nei dette er kleine greier. Aldri mer rikstv
Fungerer bra. Bra kundeservice . Kundetelefon kunne hatt lenger åpningstider
Mister tilgang hver gang tv slås av. Eneste som hjelper er å trekk ut stikkontakten og vente noen minutter. Logg in virker ikke med telefon nummer, men får ingen melding om at tlf nr ikke skal brukes på TV menyen.....
Det kan brukes på flere plasser, hytta og hjemme🥂😄
Pris er alt for høy i forhold til tilbud. Man får de beste kanalene ved andre strømmetjenester til halve prisen.
Ingen tilgang til kanaler etter å ha bestilt pakken og fått smart boksen. Min side fungerer ikke. Ingen hjelp å få via den. Kommer tilbake til bestilling av kanalpakke hele tida. Abonnementet ikke lagt til på Min side etter 4 dager. En time i tlf kø uten svar, to dager på rad. Chatbooten forstår ikke spørsmålet. Makan til system! Angrer fælt. Er vant til Get/ Telia men nå har sameie fått fibernett via Obos opennett og vi valgte Rikstv. Skulle ikke, burde ikke!!!