RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde selger på døra, og jeg fortalte gang på gang at jeg ikke er interessert hvorpå selger blir dritsur og «sjokkert» over svaret mitt. Ikke noe takk for din tid eller ha en fortsatt fin kveld, bare strener avgårde , jeg sier etter han at jeg synes det er utrolig dårlig oppførsel noe han sier han ikke bryr seg om. Jeg sier at jeg kommer til å klage og får bare til svar at det var det samme for han og det får bli opp til meg. Jeg er ikke noe syte/ klagemenneske til vanlig, men synes de bør ha noen retningslinjer på hvordan man skal oppføre seg ute hos en potensiell kunde.
Ingen tar tlf. Når jeg ringer for å få hjelp. Skulle gjerne bytte men borettslaget har valgt RiksTv
Skulle gjerne satt minus-stjerner hvis det var mulig! MYE forstyrrelser i sendingene. Det hakker, stopper og fryser. Og det er bare litt av alle problemer…. Oftest får du ikke beskjed om hvorfor ting stopper/fryser/er feil, når du vel får beskjed så står det ALLTID type «feil på din internett kobling». Noe som SVÆRT SJELDENT stemmer. Jeg har vært i kontakt med kundeservice mange ganger, men det er alltids «alle andres feil» enn RiksTV. Dritt lei av dette og hadde ønsket at mitt borettslag hadde valgt en annen løsning/annet selskap. En annen ting. De har HBO på app. Men, for å få tilgang må jeg oppgradere abonnement og betale mer pr måned. Hvilke betyr at jeg må betale for HBO to ganger ettersom jeg har abonnement hos den og så må betale for det hos Riks TV i tillegg. Hva f-n!!! Serr, da bruker jeg seff Cromecast istedenfor. Folkens…Rika TV = hold dere langt unna!!!
Billing mnd.pris sammenliignet med tidligere abonnement hos V Canal Digital og box er kostnadfri med tilbud CI+C kort fikk det gratis vanligvis koster 500 for kortleser I Canal Digital tar 1000 ,
Da fikk jeg kontakt med en operatør som satt meg over til apple operatør som jeg ikke fikk kontakt med bare hallo-hallo-hallo xxxxxxxxxxx så ble det brutt. Håper jeg får tilsett ny fjernkontroll.
Hvorfor må jeg betale kr. 99,- pr måned for CMore film og serier når jeg aldri har benyttet denne tjenesten, aldri kommer til å benytte den, og aldri har bestilt den?
Helt umulig og komme i kontakt med kundeservice månedsprisen gikk opp 200 kr.