RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ringt og prata med riks tv anngående kort og hvordan det gjørs for å se tv i fleire rom. Fikk beskjed at det funker som et simkort på telefon, bare sett det inn å se fjernsyn. Derfor valte vi dem fremfor Canal Digital så vi slapp å trekke kabler gjennom mange vegger. Nå viser det seg at vi MÅ ha kabel i tillegg til korgene... Kranglete kundeservice og dem gjorde ingenting for å rette opp eller gi avslag/tilbyd. Styr unna RiksTV, gå for Canal Digital!
Helt elendig kundebehandling. Styr unna. Kundeservicen hos RiksTV er ekstremt dårlig. Dårlig oppfølging /man får ikke tjenester det man betaler for.. 😡
Enkel og praktisk å bruke til å få med Rikstv på reiser. Ser tv på pad, tlf eller pc, ev. har med chrome cast
Opplever mye bedre kundeservice. Bedre teknisk løsning og bedre priser. Vil anbefale Riks TV i forhold til Canal Digital. Har ingen nyere erfaring med Viasat.
Når signalene er bra er alt ok, men det faller mest bort.
Den totale opplevelsen av mitt kundeforhold til RiksTV er meget bra. Fra første sekund og helt til slutt, så har jeg fått hjelp til alt jeg trenger. Løsningen har fungert utmerket. Pluss for selvbetjening/administrering av dekodere og programkort på nett. Det er veldig nyttig når man deler hytte med andre familiemedlemmer og kan stenge sitt eget abb. når man forlater hytten. Kan nevne det har vært en mindre kjekk henvendelse til kundesenteret en gang og to, men det definerer ikke den totale opplevelsen. Syns folka på kundesenteret gjør en bra jobb med den informasjonen de har til rådighet. De kan ikke trylle, men noen ganger, så føles det sånn. De kan jo ha en dårlig dag de også. Skal du ha en stabil og enkel løsning på TV, så er RiksTV å anbefale. Opptil 4 rom uten ekstra kostnad er et kjempe pluss. Her tar konkurrenter opptil 199,- pr.rom Pluss har de for prisen på både abonnement og utstyr. Gode kampanjer for nye kunder som sparer deg mye penger. Tror mye av den negative omtalen baserer seg på enkelt saker som skrives i frustrasjon og sinne. Jeg kan ikke kjenne meg selv igjen i disse meningene og uttalelsene rundt RiksTV. Er sikkert på at mye feil oppstår pga. dårlig ledningsnett, brukerfeil, ytre påvirkinger (som ikke har noe med RiksTV å gjøre) og andre forhold som kan forstyrre en TV kveld. Med andre ord, skal du bytte eller bare prøve noe nytt? Da gjør du ikke noen feil valg med RiksTV. Skulle det vært noe som kunne vært bedre, så skulle de hatt mulighet til å levere internett på samme kabelen/antennen som TV signalene :-)
Kundeservicen fra RiksTV er helt forferdelig. Svarene jeg har fått på min forespørsel om faktura og abonnement varierer med hvilken kundebehandler jeg har fått. Har vært i kontakt med kundeservicen deres ca 10 ganger vedrørende samme sak, uten å nærme meg noe som i det hele tatt ligner på en løsning.