RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
En time i telefonkø. Ingen kontakt. Derettectre forsøk på å avslutte abonnementet hos avdød slektning. Får bekreftelse på mottatt e-post og etterhvert svar på to av tre, men det er tydeligvis auto genererte svar uten verdi.
Mangler funksjoner Telia har hatt lenge. Umulig å komme i kontakt med kundeservice
Får aldri svar med kundeservice!! Dårlig bilde kvalitet på fotball og andre idrett, både gjennom nett og antenne
De har uhørt lang oppsigelsestid. Inneværende måned pluss to måneder. Det er kun RiksTV og Viasat som har så lang oppsigelsestid. I tillegg har vi ikke fått noe beskjed om å returnere dekoder etter at vi sa opp. Leste om en sak her der dekoder ikke var returnert og kunden måtte betale ekstra abonnement på grunn av dette. Jeg ringte RiksTV å spurte om vi måtte returnere noe av utstyret, og jo da, den ene dekoderen måtte returneres… dette hadde vi ikke fått noe beskjed om så jeg er glad jeg ringte for å sjekke. Det er flere uker siden vi sa opp, men har heldigvis nå tid til å få den returnert før oppsigelsesfristen går ut. De gambler på at utstyr ikke blir returnert slik at de kan fakturere ekstra utover oppsigelsestiden
Det er håpløst og nå dere på tlf , samtalen blir brutt etter 20 min. Og her sitter vi med tv noen ganger og andre ganger helt svart i lengre tid. Dette skal vi betale for 😡😡😡 dere må virkelig skjerpe dere. Vi kommer til og bytte selskap , helt klart
De bløffer og vill ha betalt for ting jeg ikke har bestilt. Veldig dårlig kundeservice der man får skylla for alle feil som de har gjort!
Bilde og lyd er ikkje synkronisert i det heile. Dessuten veldig dårleg bildekvalitet, sjølv med 300/300 mbs Internett.