RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
dårlig hjelp fra kundeservice. viser dårlig bistand. Ikke behjelpelig. forstår ikke hvorfor jeg fremdeles betaler abonement på noe som funker så dårlig
Har nå venta i over en time for og snakke med kundeservice og enda ikke kommet igjennom dette er ikke holdbart
Bruker 1.5 timer på å komme igjenom til kunde service!!elendig service,styr klar
Alt for høy pris nå , så derfor ønsker å undersøke etter lavere priser
Dårligere tv-tilbud for hver måned MEN; dyrere og dyrere for hver måned....:-(
Sa opp først 1 gang , ingen bekreftelse på email . Gjorde prosessen 2 ganger til , ingen bekreftelse på email da heller . . Ringte de å da etter samtale fikk jeg en bekreftelse på email men da er det selvfølgelig oppsigelse tid til tross for kundeforhold for over 15 år sammenhengende . Kommer ikke tilbake . Virker veldig useriøst .
Pakkar inn Meir og meir som ikkje interesserar og AUKAR pris