RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Før jula 2021 skulle vi få instalert Rikstv, men det var en kjempe fadese. Det funka så lenge montøren var her, men samme dag om kvelden 22.12. var bildekvliteten som vi hadde det på 1965 -1970 Dvs DÅRLIG. Vi har sendt video til kundeservice, Dialog og webmaster uten respons Super dårlig service og kundebehandling
Det eneste jeg vil skrive om RiksTV er. Hold dere langt vekk fra rikstv! Kundeservice og kompetanse på de en snakker med er fraværende
Dem har den enkleste løsninga frabrikkinnstiling er for dårlig å ikke ta tak i problemer prøver å ringe men ingen svar ☹️
Det er elendig at du f.eks. ikke kan gå én time tilbake for å se et program du gikk glipp av! Du kan gjerne se det mye senere, kanskje neste dag, men det holder ikke!!
Prøver og si opp abonnementet, men blir satt over til annen avdeling. De skal ringe meg opp. Ingen kontakt.
I motsetning til hva flere andre skriver er jeg meget fornøyd med Riks tv. Ett godt utvalg av kanaler til en fornuftig pris. Jeg har vært i kontakt med kundeservice noen få ganger og har hver gang fått en meget god og rask service. Ut fra mine erfaringer kan jeg absolutt anbefale Riks TV noe jeg også gjør.
Har hatt store problemer med å få inn kanalene gjennom antennen. Når jeg sa opp er det inneværende måned + 2 måneders oppsigelsestid! Det er kun for å dra mest mulig penger ut av folk, cowboytaktikk, og er milevis unna å være kundevennlig. De godtar heller ikke skriftlig oppsigelse, selv om den er levert via "min side" hvor man må være pålogget. Oppsigelsen er ikke gyldig før noen derfra har ringt deg, forstå det den som kan.