RiksTV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dere sender ikke ut fakturaer og stenger tv til ei dame på 90 med demens. Har nedlatende ansatte. Jeg hadde en nedlatende og kvarulerende kar som ikke kunne sin jobb. Nekter si navn og alt. Nå betaler vi dobble regninger i januar og februar pga dere gjør feil, og svarer frekt!!! Nei forkastelig oppførsel og ta penger slik fra en såpass syk og gammel dame... Dette tar kaka
Hei og takk for tilbakemelding. Leit å høre at du ikke er helt fornøyd. Vi har løsninger for alle og enhver og ønsker å gi deg den beste TV-opplevelsen hos RiksTV. Send oss gjerne kontaktinfo på [email protected] så tar vi kontakt for en bedre løsning. Mvh RiksTV
Pass på faktura dei sender ut dei er fulle i feil og forfakturert langdt frem i tid. Og få dei til og rette opp feila har vist seg og være helt umuligt sjølv om en kan vise til det er dei som har gjort feilen og dei lover kvar gang at no er det fiksa.
Hei og takk for tilbakemelding. Leit å høre at du ikke er helt fornøyd. Vi har løsninger for alle og enhver og ønsker å gi deg den beste TV-opplevelsen hos RiksTV. Send oss gjerne kontaktinfo på [email protected] så tar vi kontakt for en bedre løsning. Mvh RiksTV
Har litt gammeldags App-løsning. Ellers ok. Tungvint å finne fram i TV arkiv.
Hei og takk for tilbakemelding. Leit å høre at du ikke er helt fornøyd. Vi har løsninger for alle og enhver og ønsker å gi deg den beste TV-opplevelsen hos RiksTV. Send oss gjerne kontaktinfo på [email protected] så tar vi kontakt for en bedre løsning. Mvh RiksTV
Begynner å bli dyrt , for i all hovedsak å se på reklame og repriser.
Hei og takk for tilbakemelding. Leit å høre at du ikke er helt fornøyd. Vi har løsninger for alle og enhver og ønsker å gi deg den beste TV-opplevelsen hos RiksTV. Send oss gjerne kontaktinfo på [email protected] så tar vi kontakt for en bedre løsning. Mvh RiksTV
Tungvint å bruk. Og kan ikke brukes på hytte slik som ble lovet. Ikke fornøyd!
Hei og takk for tilbakemelding. Leit å høre at du ikke er helt fornøyd. Vi har løsninger for alle og enhver og ønsker å gi deg den beste TV-opplevelsen hos RiksTV. Send oss gjerne kontaktinfo på [email protected] så tar vi kontakt for en bedre løsning. Mvh RiksTV
Der er levert et brukergrensesnitt som er helt på trynet. For å finne tv programmer som går direkte, må man klikke på piler i hytt og vær. For å se på programmer i historisk modus blir en henvist til strømmekanaler og så tilbake igjen, starte på nytt, prøve å se hvor markøren her. Ofte står den på dato og så skifter programguide til annet døgn. Rød strek er ikke nok, må også sikre at program er hvit. Når tv slås på starter den f.eks NRK nyheter kl 15 og så er klokka 17. nei dette er kleine greier. Aldri mer rikstv
Fungerer bra. Bra kundeservice . Kundetelefon kunne hatt lenger åpningstider