RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forferdelig, dere er elendige. Gått fra bra til elendig. Tidligere Ok, etter RiksTV bare problemer. Hører andre sier det samme. Forlater dette så snart som mulig.
÷ oppfølging ÷ koster mye (oppgradering nye boks) ÷ Dyrt ÷rotette nettside(uoversiktlige) ÷kundebehandling ÷utstyre som følger med er ubrukelig ÷
De som jobber på kundeservice lytter ikke til kundene. De er til tider frekke, og de er lite samarbeidsvillige. De foreslår servicemann, da han har vært her, blir bildene på mystisk vis helt fine igjen, selv med lav signalstyrke og kvalitet. Dette skjedde oss for ca to år siden, og nå er det på’n igjen, og vi har vært uten TV hele påsken. Regner ikke med at signalstyrken og kvaliteten blir noe bedre, men at vi får bra bilder etter servicemannen har vært her det er jeg sikker på! Håper dere andre har kost dere med påskenøtter, påskekrim og filmer i påsken da! Jeg har vært litt sur for at jeg har betalt RiksTV for å spille Ludo i påsken😡
Hver gang jeg prøver å få løst problemet, er svaret det samme at jeg ikke forstår. Hjelp er ikke å få. dritt lei. koster masse tid og penger, neste er å prøve og si opp.
Fint med bokser hvis de funker. Vi har ringt flere ganger og sagt at vår boks ikke fungerer. Får bare beskjed om å dekode. Nå er det for sent å få noe på garanti! 3 dager! Ingen sa noe om dette da de ba oss vente og prøve igjen for et par uker siden. Lite kundevennelig!
Hadde Canal Digital, alt gikk på skinner. Ingenting fungerer på Rikstv... hverken ukesarkiv, opptak eller spol tilbake. Hatt det i 1.5 år. Det eneste bra er at jeg ser mindre tv nå.
Alt er dårlig. Får ikke hjelp til å laste inn kanaler og sa opp abonnementet og de godtar ikke oppsigelsen