Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Svindel. Bestilte spot men ble etter kort tid flyttet til fastpris uten å bli spurt.
Hei Håkon, vi har ingen slike produkter, så dette må være en misforståelse. Ta kontakt med meg på [email protected] så skal jeg se på det med en gang.
Må si at jeg er sjokkert over at det er mulig å være så uprofesjonell som Agva Kraft. Ble kunde hos dette selskapet for ca. 3-4 måneder siden. I går så ringte det flere ganger på telefonen men når jeg tok telefonen så var det ingen der. Jeg ringte opp nummeret og kom til innkassobyrået Conecto AS (forøvrig et selskap som man kan finne på nett hvis man "googler" litt uten at man direkte blir positivt imponert).Fikk da beskjed om at jeg hadde en sak på meg via Agva Kraft med forfall 17.05.19 som de hadde overtatt. Jeg sa som sant var at jeg ikke hadde mottatt noen faktura fra Agva Kraft og heller ikke noe varsel fra Conecto AS. Dette tok hverken Agva Kraft eller Conecto AS hensyn til så jeg måtte pent betale Conecto AS sitt krav som var det doble av det som regningen opprinnelig lød på. Har dere tenkt å bytte strømleverandør så anbefaler jeg ingen Agva kraft.NB:Jeg er fra dags dato ikke kunde hos Agva kraft lenger. God Helg !
Bestilte strøm i mars og bestilte samtidig avtalegiro. Avtalegiroen gikk greit, men de plusset på miljøgebyr for papirfaktura. Jeg hadde ikke bedt om papirfaktura. Jeg sendte dem en mail og påpekte dette, men uten respons. Ny faktura (avtalegiro) og nytt miljøgebyr. Jeg klaget på nytt og fikk svar at gebyrene skulle trekkes fra på neste regning. Men i stedenfor fratrekk, la de til alle gebyrene på regningen deretter! Jeg har nå gitt dem beskjed om at jeg selv vil redusere juniregningen med gebyrene jeg har betalt for mye. Har ikke fått svar på dette.
Hei Jan, du må bestille efaktura eller epostfaktura for å unngå papirfaktura. Ring kundeservice så hjelper vi deg i gang og stryker gebyret.
Skulle overføre strøm fra ekskone til meg, vårt gamle strømselskap greide ikke det på en lettvint måte så jeg bestemte meg for å bytte strømeleverandør. Byttet til Agva, og i velkomstgave fikk jeg miljøgebyr for papirfaktura. Elendig bisniss å gi det til nye kunder, er jo ikke mulig å velge bort papirfaktura som første faktura. Tenker jeg bytter strømselskap igjen.
Hei Hallvard, i velkomstmailen skal du ha fått oppgitt efaktura- og avtalegiroreferanse for at du skal ha det i god tid før første faktura. Du må gjerne ringe oss, så hjelper vi deg i gang og stryker miljøgebyret.
Som flere skriver har det vært problem med fakturering. Tok lang tid før første faktura som derfor ble gedigen, greit nok. I mai mottok jeg ingen faktura og ingen purringer. I juni fikk jeg faktura som normalt og regnet da med at det var for hele perioden i mai også. I juli kommer plutselig inkassovarsel med trussel om å stenge av strømmen pga manglende betalt regning i mai. Elendig! Jeg bytter umiddelbart!
Da jeg byttet til Agva Kraft, så tok det for lang tid før første fakturering, med det resultat at jeg ble fakturert dobbelt opp på en senere måned.
Opprettet et abonnement i feb. Har jevnlig siden da purret på regninger, ringte senest til 1.5 uke siden da fikk jeg beskjed om at det skulle bli sett på og at dere skulle kontakte meg på mail. I dag tok de strømmen min! Har ringt dere fra kl 09 nå er kl 15 og dere har fortsatt ikke kontaktet meg. Når jeg ringer Hafslund finner de ingen abonnement på min adresse. Min anbefaling , HOLD DERE UNNA AGVA!!
Holder avtaler med meg som kunde og de tilbud de markedsfører! Mvh. Tor
Litt vanskelig start for min del, men det ordnet seg hver gang jeg tok kontakt med Agva. Kan anbefales :)
Har bare positive erfaringer. Håper de ikke plutselig setter meg på en annen avtale, slik andre har gjort
Billig strøm, god kundeservice. Kunne ikke vært mer fornøyd.
Billig strøm og god kundebehandling. Fakturering ved faststømavtale kunne vært bedre beskrevet slik at det tydelig kommer fram at du faktureres i forkant ut fra estimert forbruk
Billing strøm, men påslag på kr 990 pr år. For en som er mye borte på reise blir det spennende å se hva påslaget pr KWh utgjør pr år. Meget hyggelig kundebetjening, men markedsføringen med spørsmål om jeg ville ha strøm for KUN kr.990 pr år var egnet til misforståelse. Men konkurrentene ikke bedre.
Jeg anbefale den firma .Jeg hadde norges energi før .De var alt for dyrt
Lett å nå på telefon, billig strøm, mye bedre enn forventet!! Men kunne godt tatt kontakt når avtale med binding utgikk.. fikk jo da dyreste avtale!
Prisene noe dyrere enn det ble reklamert for. Måtte kontakte selskapet for å få lavere avtale. Også noen problemer med utsending av efakturaer som ble sendt ut til undertegnede som vanlig post, og ergo måtte betale "miljøavift" for.