Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har tilgode kr 7650,56. Har ringt utallige ganger og purret opp tilbakebetaling. Alle på kundeservice har fått beskjed om at de ikke kan sette telefoner om purringer videre til faktura avd. Dermed sier de jeg skal gi videre beskjed, og ingenting skjer. Nyeste beskjed er at det snart blir betalt x 3. Hva skjer? Hvorfor ikke fortelle kundene den reelle sannhet, da vil vi være mer positive til dere. For alle kan feile å få likviditets problemer. Bare fortell meg at tilbakebetalingen blir 3 mnd. forsinket og jeg vil godta det????
Etter 1 år bare gode erfaringer. Ikke noe tull med endring av avtaler og uforventede tull og unødvendige kostneder.
9900 i regning for desember, en ny regning på 2800 i månedsskiftet og 9900 igjen nå. Vanvittig. Styr langt unna.
Jeg har ca 10000 kr tilgode som skulle ha blitt tilbakebetalt. Jeg har snakket med kundeservice på telefon flere ganger og fikk beskjed at de skal tilbakebetale pengene med en gang. Men har gått over 6 uker siden og pengene er fremdeles ikke tilbakebetalt. Jeg å ha også sendt mail som står fremdeles ubesvart.
De skylder meg 10000 kr som forfalt 20.12.2022 etter at jeg sa opp avtale med dem. Har purret flere ganger. Ingen betaling kommer
Iflg Forbrukerrådet ligger AGVA på topp ti når det gjelder beste spotprisavtale, men dette stemmer overhodet ikke, rett og slett faktafeil! Jeg sitter nemlig med to ulike abonnement da jeg har en utleiedel også i tillegg til egen bolig. Leverandørene jeg har benyttet hittil er hhv Agva AS og Huskraft Energi AS hvor sistnevnte var desidert billigst i desember pr kWh mens hos Agva lå prisen langt over 100% mer pr kWh sammenlignet med Huskraft! Nå i januar skilte det også stort mellom disse strøm leverandørene, men nå har jeg avsluttet mitt kundeforhold hos Agva. Styr unna Agva hvis du vil ha billigere strøm er mitt råd!
Var kunde fra 2017-2023. Trodde jeg hadde en gunstig spotpris avtale. Det viser seg at selskapet forandret avtalen med tiden. Både nettside og telefonservice baser seg på å villede kundene fremfor å informere dem. Jeg fikk servert utrolig mye uriktig info av dem. Det virker som strategien til selskapet er å gi noen gunstig avtaler som "lokker" kunder inn for så å revidere avtalene med tiden for så å melke kundene max..... mvh skuffet kundene