Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var kunde fra 2017-2023. Trodde jeg hadde en gunstig spotpris avtale. Det viser seg at selskapet forandret avtalen med tiden. Både nettside og telefonservice baser seg på å villede kundene fremfor å informere dem. Jeg fikk servert utrolig mye uriktig info av dem. Det virker som strategien til selskapet er å gi noen gunstig avtaler som "lokker" kunder inn for så å revidere avtalene med tiden for så å melke kundene max..... mvh skuffet kundene
Agva skylder oss 20 000,- etter at vi sagt opp strømavtalen. Bytte av leverandør skjedde medio desember 2022. Purret dem medio januar 2023, men ingenting skjer. Styr unna dette selskapet.
Sa opp Agva i midten av desember som følge av forhåndsfakturerings-praksisen + prisnivå. Kundeforholdet ble avsluttet 20 desember. I skrivende stund har jeg ikke mottatt de 5000 kronene jeg har tilgode. Til gjengjeld blitt ringt to ganger i mellomtiden der de forsøker å lokke meg tilbake. Kundeservice tar null ansvar og sier de legger inn en "prioriteringssak" til fakturaavdelingen som skal overføre "i løpet av dagen", men jeg har forsøkt 2-3 ganger uten hell. Sist kundebehandler presterer å si at "dette er ikke mitt bord". Altså, hva er kundeservice til for? Nå føles det bare som om Agva holder pengene mine som gissel pga. deres elendige likviditet. Har inget annet ord for dette enn svindel. Ville gitt 0 stjerner om jeg kunne.
AGVA endret avtale om etterskuddsbetaling uten å gi beskjed, og tok forhåndsbetaling to måneder fram i tid, noe som gjorde faktureringen svært uoversiktelig. Etter avsluttet kundeforhold har AGVA etter to måneder fremdeles ikke tilbakebetalt overskytende forskudd.
Fikk strømregning på 8.500,- for leilighet på 114 kvm. Selv om jeg hadde stengt av flere rom, fyrte med ved på dagtid og slo av panleovner. Vaskemaskin og oppvaskmaskin ble kjørt etter kl 22 om kvelden. Har forstått at deres såkalte tilbud eller lureri med variabel pris er noe skikkelig lureri. Fraråder Agva kraft på sterkeste.
De skriver regning med gaffel, fikk tre doblet forbruk for desember å jeg bor i liten ett roms å bruker vaskemaskin en gang i uka å panelovn er på lav temperatur. Normalen har vært under 300 kr pr mnd.. har hatt de i 2 mnd første faktura var normal så kom nr 2 med 3 ganger så høyt forbruk å dårlig forklaring hvorfor, bare at strøm koster mere? Takket for meg å anbefale ingen å bruke dette selskapet!
Svært dårlig kundeservice. Avtalen med Agva sagt opp i slutten av November, vi har over 20 tusen som er forhåndsbetalt for oktober og november, som skulle vert tilbakebetalt 25 Desember 22, har purret flere ganger, men får beskjed om at dette kan ta mange uker. Vi er veldig missfornøyde med hvordan Agva opptrer.