Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
9900 i regning for desember, en ny regning på 2800 i månedsskiftet og 9900 igjen nå. Vanvittig. Styr langt unna.
Jeg har ca 10000 kr tilgode som skulle ha blitt tilbakebetalt. Jeg har snakket med kundeservice på telefon flere ganger og fikk beskjed at de skal tilbakebetale pengene med en gang. Men har gått over 6 uker siden og pengene er fremdeles ikke tilbakebetalt. Jeg å ha også sendt mail som står fremdeles ubesvart.
De skylder meg 10000 kr som forfalt 20.12.2022 etter at jeg sa opp avtale med dem. Har purret flere ganger. Ingen betaling kommer
Iflg Forbrukerrådet ligger AGVA på topp ti når det gjelder beste spotprisavtale, men dette stemmer overhodet ikke, rett og slett faktafeil! Jeg sitter nemlig med to ulike abonnement da jeg har en utleiedel også i tillegg til egen bolig. Leverandørene jeg har benyttet hittil er hhv Agva AS og Huskraft Energi AS hvor sistnevnte var desidert billigst i desember pr kWh mens hos Agva lå prisen langt over 100% mer pr kWh sammenlignet med Huskraft! Nå i januar skilte det også stort mellom disse strøm leverandørene, men nå har jeg avsluttet mitt kundeforhold hos Agva. Styr unna Agva hvis du vil ha billigere strøm er mitt råd!
Var kunde fra 2017-2023. Trodde jeg hadde en gunstig spotpris avtale. Det viser seg at selskapet forandret avtalen med tiden. Både nettside og telefonservice baser seg på å villede kundene fremfor å informere dem. Jeg fikk servert utrolig mye uriktig info av dem. Det virker som strategien til selskapet er å gi noen gunstig avtaler som "lokker" kunder inn for så å revidere avtalene med tiden for så å melke kundene max..... mvh skuffet kundene
Agva skylder oss 20 000,- etter at vi sagt opp strømavtalen. Bytte av leverandør skjedde medio desember 2022. Purret dem medio januar 2023, men ingenting skjer. Styr unna dette selskapet.
Sa opp Agva i midten av desember som følge av forhåndsfakturerings-praksisen + prisnivå. Kundeforholdet ble avsluttet 20 desember. I skrivende stund har jeg ikke mottatt de 5000 kronene jeg har tilgode. Til gjengjeld blitt ringt to ganger i mellomtiden der de forsøker å lokke meg tilbake. Kundeservice tar null ansvar og sier de legger inn en "prioriteringssak" til fakturaavdelingen som skal overføre "i løpet av dagen", men jeg har forsøkt 2-3 ganger uten hell. Sist kundebehandler presterer å si at "dette er ikke mitt bord". Altså, hva er kundeservice til for? Nå føles det bare som om Agva holder pengene mine som gissel pga. deres elendige likviditet. Har inget annet ord for dette enn svindel. Ville gitt 0 stjerner om jeg kunne.