Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Plutselig på siste faktura ble jeg fakturert for strøm 1.10 til 1.11. Har avtale om etterskuddsbetaling. Jeg er en privatperson og driver ingen utlånsvirksomhet. Ble lovet at det skulle ordnes på neste faktura. Har alt sendt ut forespørsel til ny levrandør. Hyggelig dame på kundeservice.
De reklamerer med en lav fast pris per måned og når fakturaen kommer så er den 300 kroner høyere. Kundeservice svarer ikke på klagen min!
Forteller alle mine venner om kundeservisen i Agva Kraft
Startet som fastpriskunde men etter en lang periode med skyhøye regninger der det blant annet ble beregnet at strømforbruket mitt skulle øke betraktelig i sommermånedene i forhold til vinter mistet jeg tilliten og skiftet til spotprisavtale. Nå etter flere måneder med spotpris ble jeg blitt trukket 4200kr i forskudd i tillegg til det som allerede var betalt inn til vanlig spotprisavtale. Agva svarer raskt på telefon, men har ingen mulighet til å løse problemet over telefon.
Strømprisen er grei nok, men de burde ha en egen "min side" hvor man kan følge med på avlesninger, strømpris etc.
Byttet leverandør pga god kampanje fikk istedet strømregning på 11000. Kundeservice sa at man aldri har hatt en slik kampanje
Jeg har gått inn på fastprisavtale 1 år. Betalte inn nesten 11000kr i forskudd. Strømforbruket for 2 mnd er 1277,33kr. Jeg blir fakturert 1756,92kr. Man skulle tro at jeg hadde betalt for dette på forskudd. Forsøkte å ringe Agva Kraft, men vedkommende dame var fryktelig nedlatende og var ikke interessert i å fortelle meg noe annet enn det som sto på fakturaen. Det var ingen vilje for å forklare meg hvordan dette hang sammen, og hun la bare plutselig på. Hold dere unna!!