Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De lokker med 1 mnd gratis strøm og rimelig strømavtale så lenge man tegner efaktura og Avtalegiro. En faktura på 0kr blir sendt ut for første måned. Det er vanskelig å sette opp Avtalegiro for en betaling på 0kr og det er ingen form for hjelp for hvordan man setter opp Avtalegiro. Fikk dermed plutselig en regning hvor strømprisen var dobbelt så høy som den skulle være fordi Agva hadde tatt seg friheten til å endre strømavtalen min. Agva har også en helt håpløs nettside uten mulighet for å logge inn og se ordrebekreftelse eller gamle fakturarer. Betalte nå siste regning og byttet tvert strømleverandør. Lenge siden jeg har vært borti et så uoversiktelig og utspekulert selskap. Er det ulovelig det de driver med? Neppe. Er det sleipt og moralsk forkastetlig? Ja.
Hei, I nettbanken kan du søke opp oss som leverandør av avtalegiro og efaktura. Hvis du har problemer med dette, er det bare å kontakte kundeservice, så hjelper vi deg raskt. Vi ønsker at kundene har en billig avtale og er da nødt til å ha kundeforholdet på elektronisk betaling for å spare kostnader. Vennlig hilsen Kundeservice, Agva Kraft AS
Spekulerer i at du ikke klarer å få med deg alle detaljene slik at de kan flytte deg over til et grise-dyrt produkt! Skulle skammet seg! Bytter leverandør NÅ!
Hei, Vi er veldig opptatt av å formidle kravet om avtalegiro og efaktura. Som du ser på produktsiden http://www.agva.no/stromavtale/agva-variabel-online/, er det til og med uthevet som en av de viktigste egenskapene ved avtalen. Dette er avtaler med ekstremt lave priser og da må vi holde kostnadene nede. Dersom man likevel skulle glemme det eller ikke få det med seg i en stressende hverdag så er det bare å ta kontakt på kundeservice. Det er ingen binding så vi kan raskt hjelpe deg tilbake til opprinnelig avtale når efaktura og avtalegiro er på plass. Vennlig hilsen Kundeservice, Agva Kraft
+ gode priser bare man vet hvor man skal finne fram på websida. Servicevennlig - Altfor mange prispodukt som ikke vises i strompris.no forbrukerrådet sin portal.
På første faktura hadde mitt abonnement blitt endret til Agva Flyt selv om jeg hadde registrert E-faktura og Avtalegiro. Dette gir ett dårlig førsteinntrykk. Ringte kundeservice og fikk raskt svar. Kundebehandler ordnet raskt opp i fakturaproblemene. Venter nå ny faktura med korrekt sum.
Korrigerte avtaleendring for hele perioden etter at jeg hadde glemt e-faktura.
Jeg er ganske fornøyd, både når det gjeder pris og super-service når jeg ringer. Bare fortsett det gode arbeidet dere gjør! Ønsker dere strålende solfylt sommer!
Da jeg hadde byttet til Agva Kraft, fikk jeg en bekreftelse fra selskapet. Jeg var usikker på om jeg hadde tastet inn riktige opplysninger, og ville gjerne sjekke det. Men bekreftelsen var en standardtekst som ikke inneholdt noen detaljer om min bestilling. Det er heller ikke mulig å logge seg på fra nettsidene for å finne detaljer om min kontrakt eller bestilling. Da jeg etterlyste detaljer på e-post, fikk jeg dem etter noen dager. Det hadde vært fint å få, automatisk, en bekreftelse med en oppsummering av bestillingen, eller en mulighet til å logge meg på "Mine sider" eller noe slikt på nettet for å sjekke detaljene.