Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
+ gode priser bare man vet hvor man skal finne fram på websida. Servicevennlig - Altfor mange prispodukt som ikke vises i strompris.no forbrukerrådet sin portal.
På første faktura hadde mitt abonnement blitt endret til Agva Flyt selv om jeg hadde registrert E-faktura og Avtalegiro. Dette gir ett dårlig førsteinntrykk. Ringte kundeservice og fikk raskt svar. Kundebehandler ordnet raskt opp i fakturaproblemene. Venter nå ny faktura med korrekt sum.
Korrigerte avtaleendring for hele perioden etter at jeg hadde glemt e-faktura.
Jeg er ganske fornøyd, både når det gjeder pris og super-service når jeg ringer. Bare fortsett det gode arbeidet dere gjør! Ønsker dere strålende solfylt sommer!
Da jeg hadde byttet til Agva Kraft, fikk jeg en bekreftelse fra selskapet. Jeg var usikker på om jeg hadde tastet inn riktige opplysninger, og ville gjerne sjekke det. Men bekreftelsen var en standardtekst som ikke inneholdt noen detaljer om min bestilling. Det er heller ikke mulig å logge seg på fra nettsidene for å finne detaljer om min kontrakt eller bestilling. Da jeg etterlyste detaljer på e-post, fikk jeg dem etter noen dager. Det hadde vært fint å få, automatisk, en bekreftelse med en oppsummering av bestillingen, eller en mulighet til å logge meg på "Mine sider" eller noe slikt på nettet for å sjekke detaljene.
Likte ikke at jeg ble overført til Agva flyt med akonto m grisepriser fordi jeg ikke hadde lagt inn efaktura, bare autogiro! Kunne gjerne varslet meg først.
Bra: pris, kundesupport, tilbud på nett, rask tilbakemelding.
Hei Robert, Sånt er alltid hyggelig å høre, ha en fin dag! Agva Kundeservice