⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Agva Kraft
2.2
2 126 verifiserte omtaler

Agva Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
2 126 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#80
Forferdelig
Agva Kraft er rangert
#80 av 82 strømselskaper
47%
Middels
47% anbefaler Agva Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 125 omtaler om Agva Kraft

FILTRER OMTALER
659
309
122
136
899
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Agva Kraft
Agva Kraft har 2 125 verifiserte omtaler på Bytt.no

Kundeservice helt på bunn

Omtale av  Magnus

Billig strøm hvis du har riktig avtale, men de bytter uten å si i fra og da blir det plutselig dyrt.

Svar fra Agva Kraft
05.12.2017 10:19

Hei Magnus, Det kan se ut som om du har vært med på en kampanje der vi sponser strømmen din første måned i stedet for å bruke penger på reklamekampanjer. Etterpå går prisen over på en konkurransedyktig avtale. Det er ingen binding ved disse avtalene, og supert om du kommer med tips om du synes det ikke er godt nok formidlet på våre bestillingssider at det er en kampanje. Tar gjerne tips på [email protected] Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Agva Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ufattelig at dette selskapet har lov å svindle mennesker slik de gjør

Omtale av  Luwi

Det er ufattelig at dette selskapet har lov å svindle mennesker slik de gjør. Man tegner en billig avtale og vipps dagen etter er prisen mangedoblet uten at man går beskjed. Møkkaselskap.

Svar fra Agva Kraft
05.12.2017 10:17

Hei Luwi, Vi har kampanjeavtaler som til tider innebærer en direkte sponsing av din første måned som kunde, før vi går over på en konkurransedyktig.standardtariff. Dette fordi vi synes det er bedre at kunden drar nytte av markedsføringsmidlene enn at de svis av på dyre reklamekampanjer. Dersom du synes dette er for svakt formidlet på våre bestillingssider, er vi veldig takknemlige for tips til hvordan det kan gjøres bedre. Du må gjerne skrive til meg direkte på [email protected] . Jeg vil også understreke at det ikke er noen bindingstid på disse kampanjene. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Stort sett OK

Omtale av  Ivar

Kundeservice OK, noe trøbbel med fakturering, i orden etterhvert.

Svar fra Agva Kraft
05.12.2017 10:13

Hei Ivar, Bra det ordnet seg, Si gjerne fra om det er noe mer vi kan hjelpe med! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Stort sett fornøyd

Omtale av  Jon F

Dere kunne ha sendt mail feks 4 uker før om at avtale utløper.

Lurer til seg penger uten å skamme seg

Omtale av  A

Jeg har tidligere vært kunde hos Agva, byttet til en annen leverandør og nå nylig kommet tilbake til Agva. På den siste fakturaen jeg mottok vil Agva at jeg skal betale en såkalt "Miljøgebyr for papirfaktura". Jeg ringte til Agva og sporte om hvorfor faktura ikke har blitt sendt via epost eller sms, jeg har også påpekt at jeg har aktiv e-faktura avtale. Jeg har fått til svar at det hadde ingenting å si at jeg hadde en aktiv e-faktura avtale, jeg måtte tegne nytt uansett siden jeg kom tilbake som kunde. Til spørsmålet om hvorfor det ikke gikk an å sende via epost fikk jeg til svart at slik datasystemet deres fungerer. Det går da fortere å produsere en pdf fil og sende på epost enn å sende en konvolutt via vanlig post. Jeg sporte også om de 49 kronene faktisk gikk til et miljøformål. Kundekonsulenten nektet å svare på det spørsmålet. Altså, skam dere Agva! Skulle dere virkelig brydd dere om miljøet skulle dere sendt faktura på epost eller sms, eller i det minst gitt kunden valg om det. Dere "bryr" dere om miljøet så lenge det e lønnsomt å bruke ordet "miljø". Men de 49 kronene går nok rett i lomma til toppsjefene, det kommer helt sikkert ikke til gode. Takk for meg, aldri dere igjen! PS Det bør også nevnes at å snakke med den småfrekke kundekonsulenten deres er ikke spesielt hyggelig. Lær vedkommende folkeskikk.

Svar fra Agva Kraft
05.12.2017 10:12

Hei, Av kostnads- og miljøhensyn forsøker vi å redusere antall papirfaktura og dette mener vi er formidlet tydelig i bestillingsprosessen. Men vi har både efaktura og epostfaktura som du nevner. Det er altså ikke riktig at vi ikke har pdf, og det er selvfølgelig helt uten gebyr. Vi vil understreke at vi ikke ønsker å fakturere 49 kroner på faktura, det er langt bedre for både kunden, oss og miljøet at det velges et digitalt alternativ. Men vi ønsker at kunden skal ha valget og det er når som helst mulig å skifte fakturaform. Du kan lese mer om Agva Krafts miljøengasjement på https://www.agva.no/om-agva/ Håper dette var klargjørende. Om du har tips til hvordan det kan gjøres tydeligere i bestillingsprosessen, tar jeg gjerne imot tips på [email protected] Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Billig strøm

Omtale av  Steinar

Billig strøm og hyggelig folk.

Kundeservice

Omtale av  Svenn-Kåre

Fantastisk bra kundeservice etter at jeg fant et annet abonnement. Så viste Aqua kraft en smidighet som gjør at jeg vil anbefale Aqua kraft til andre og kommer til og velge Aqua kraft ved neste anledning.

Svar fra Agva Kraft
09.11.2017 13:16

Hei Svenn-Kåre, Så bra at du er godt fornøyd, jeg skal videreformidle til kundeservice det du har skrevet. Sånt er alltid veldig hyggelig å høre :) Ha en strålende dag! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Agva Kraft har 2 125 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Agva Kraft mener

Agva Kraft

Har tilegnet profilen
Agva Kraft deltar på Bytt.no

Agva Kraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Agva Kraft besvarer ikke omtaler

Agva Kraft har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Agva Kraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Agva Kraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR