Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har tidligere vært kunde hos Agva, byttet til en annen leverandør og nå nylig kommet tilbake til Agva. På den siste fakturaen jeg mottok vil Agva at jeg skal betale en såkalt "Miljøgebyr for papirfaktura". Jeg ringte til Agva og sporte om hvorfor faktura ikke har blitt sendt via epost eller sms, jeg har også påpekt at jeg har aktiv e-faktura avtale. Jeg har fått til svar at det hadde ingenting å si at jeg hadde en aktiv e-faktura avtale, jeg måtte tegne nytt uansett siden jeg kom tilbake som kunde. Til spørsmålet om hvorfor det ikke gikk an å sende via epost fikk jeg til svart at slik datasystemet deres fungerer. Det går da fortere å produsere en pdf fil og sende på epost enn å sende en konvolutt via vanlig post. Jeg sporte også om de 49 kronene faktisk gikk til et miljøformål. Kundekonsulenten nektet å svare på det spørsmålet. Altså, skam dere Agva! Skulle dere virkelig brydd dere om miljøet skulle dere sendt faktura på epost eller sms, eller i det minst gitt kunden valg om det. Dere "bryr" dere om miljøet så lenge det e lønnsomt å bruke ordet "miljø". Men de 49 kronene går nok rett i lomma til toppsjefene, det kommer helt sikkert ikke til gode. Takk for meg, aldri dere igjen! PS Det bør også nevnes at å snakke med den småfrekke kundekonsulenten deres er ikke spesielt hyggelig. Lær vedkommende folkeskikk.
Hei, Av kostnads- og miljøhensyn forsøker vi å redusere antall papirfaktura og dette mener vi er formidlet tydelig i bestillingsprosessen. Men vi har både efaktura og epostfaktura som du nevner. Det er altså ikke riktig at vi ikke har pdf, og det er selvfølgelig helt uten gebyr. Vi vil understreke at vi ikke ønsker å fakturere 49 kroner på faktura, det er langt bedre for både kunden, oss og miljøet at det velges et digitalt alternativ. Men vi ønsker at kunden skal ha valget og det er når som helst mulig å skifte fakturaform. Du kan lese mer om Agva Krafts miljøengasjement på https://www.agva.no/om-agva/ Håper dette var klargjørende. Om du har tips til hvordan det kan gjøres tydeligere i bestillingsprosessen, tar jeg gjerne imot tips på [email protected] Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Fantastisk bra kundeservice etter at jeg fant et annet abonnement. Så viste Aqua kraft en smidighet som gjør at jeg vil anbefale Aqua kraft til andre og kommer til og velge Aqua kraft ved neste anledning.
Hei Svenn-Kåre, Så bra at du er godt fornøyd, jeg skal videreformidle til kundeservice det du har skrevet. Sånt er alltid veldig hyggelig å høre :) Ha en strålende dag! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Svarer raskt på telefonen og gir god service. Man må passe på selv å få fornyet avtalen hvis ikke blir det dyrt.
Jeg ønsker ikke å gå detaljert inn på mitt tidligere kundeforhold hos Agva Kraft, men kort oppsummert var det bare rot med bestillingen av strøm og særdeles dårlig kundeservice. Min erfaring er at de er lite samarbeidsvillig og uhyggelige over telefon. De er også trege å svare på e-post. Bestillingen min av strøm på nettsiden deres ble bare rot siden jeg var registrert med to målere i mitt navn. Nettsiden skal være lett å bruke, men mangler funksjonalitet som kan gi uheldige utfall (i alle fall for min del). Etter den siste telefonsamtalen jeg hadde med dem byttet jeg strømleverandør med en gang. Agva Kraft var usæriøse og brukte alt for lang tid på å rydde opp i problemene de ga meg. De ordnet faktisk aldri opp. Agva Kraft anbefaler jeg ikke til noen. Styr unna dem og finn noen som leverer god kundeservice og gode tjenester. Det finnes andre strømleverandører der ute som også kan levere strøm fra fornybare energikilder, så ikke vær redd for det.
Hei, Det er dessverre helt umulig for meg å se hva som har skjedd når du skriver anonymt. Det skal selvfølgelig ikke være noe som helst problem å ha verken to eller flere målere. Skriv gjerne en mail direkte til meg på [email protected] så skal jeg se på saken din. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Denne leverandøren passer best for den påpasselige kunden. De gir gode kampanjetilbud på strøm, men du skal passe på når kampanjeperioden går ut, da kan du bli flyttet over på et dyrt abonnement. De er hyggelige og informative på kundestøtte. Vedr. bytte av strømselskap: Jeg vurderer strømpriser regelmessig og bytter leverandør hvis det er lønnsomt for meg, men jeg har ikke konkrete planer om å bytte fra Agva.
Hei Eivind, Hyggelig å høre at du er godt fornøyd! Vi har mange gode langsiktige avtaler i tillegg til kampanjene, så du er hjertelig velkommen til en samtale med vår kundeservice for å se hva som passer best for deg også fremover. Ha en fin dag! Venlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Klarer ikke å se at det kan være noen kvalitetsforskjell på strømmen levert av agva kontra andre jeg har benyttet. Men jeg ser stor forskjell på fakturaen. Best på pris.
Hei, Det er som du påpeker ingen kvalitetsforskjell på strømmen. Selv våre verste konkurrenter har like god strøm som oss :) Men pris er viktig! I tillegg har vi i motsetning til de fleste opprinnelsesgarantier inkludert i prisen. Det betyr at pengene kanaliseres til produsenter av grønn energi. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice