Agva Kraft opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårlig kundetilgjengelighet. De kunne ikke ordne regninger med elektronisk trekk. Det var heller ikke oversiktlig for oss hva vi skyldte dem. Vi endte dermed å betale svært høye purre- og inkasso- krav. De krevde og at vi betalte inn på forhånd og var sene med å returnere oss pengene våre.
Fornøyd sålangt med prisen og leveransene. Kan bli mer konkurransedyktig på pris fremover
Ble flyttet til Skandia uten at vi fikk informasjon.
løp. så u-seriøst som du får det. Avtalen din eksisterer plutselig ikke, og man hører ikke noe fra de. Sitter igjen med dobbelt så høy pris og må finne nytt selskap. helt sykt
Synes de er for dyre, bør kontakte kunden av og til.
Jeg var veldig glad med Agva Kraft som leverandør, men ikkje mer lenger med Skandia energi, derfor bytte jeg i en gang
Hvordan tjener Agva penger? Etter egen erfaring med Agva og lest over kundeanmeldelser med samme opplevelser som meg kan jeg si at Agva lurer til seg kunder på tilsynelatende prisgunstige avtaler, men endrer avtalene med tiden til avtaler som definitivt ikke har konkurransedyktig betingelser, hvor kunden subtilt blir informert. Så subtilt at man ikke får det med seg. Avtalene er så lite konkurransedyktige at de ikke er mulig å verken finne eller inngå på nettsidene, kun for eksisterende kunder som byttes over. Så pass på ved utgangen av avtaletiden, hvis ikke du ønsker å bli svindlet. De over- og forhåndsfakturerer systematisk og bruker MÅNEDSVIS på å betale tilbake kunder og tidligere kunder skyldig beløp. Dette er åpenbart en taktikk de kjører. De skor seg altså på renter på kunders bekostning i månedsvis. Merkelig at forbrukertilsynet ikke tar tak her! Bedriften burde blitt nedlagt så uprofesjonelt og uærlig som de opererer.