Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble flyttet til Skandia uten at vi fikk informasjon.
løp. så u-seriøst som du får det. Avtalen din eksisterer plutselig ikke, og man hører ikke noe fra de. Sitter igjen med dobbelt så høy pris og må finne nytt selskap. helt sykt
Synes de er for dyre, bør kontakte kunden av og til.
Jeg var veldig glad med Agva Kraft som leverandør, men ikkje mer lenger med Skandia energi, derfor bytte jeg i en gang
Hvordan tjener Agva penger? Etter egen erfaring med Agva og lest over kundeanmeldelser med samme opplevelser som meg kan jeg si at Agva lurer til seg kunder på tilsynelatende prisgunstige avtaler, men endrer avtalene med tiden til avtaler som definitivt ikke har konkurransedyktig betingelser, hvor kunden subtilt blir informert. Så subtilt at man ikke får det med seg. Avtalene er så lite konkurransedyktige at de ikke er mulig å verken finne eller inngå på nettsidene, kun for eksisterende kunder som byttes over. Så pass på ved utgangen av avtaletiden, hvis ikke du ønsker å bli svindlet. De over- og forhåndsfakturerer systematisk og bruker MÅNEDSVIS på å betale tilbake kunder og tidligere kunder skyldig beløp. Dette er åpenbart en taktikk de kjører. De skor seg altså på renter på kunders bekostning i månedsvis. Merkelig at forbrukertilsynet ikke tar tak her! Bedriften burde blitt nedlagt så uprofesjonelt og uærlig som de opererer.
Helt useriøse aktør. Vi fikk flere månadsgebyrer på en faktura for februar. En gebyr for januar og to for februar - en med det gamle og en med det nye måneds tariff. For mars fikk vi også en helt måneds gebyr, uansett at vi er ikke lenge kunder hos Agva. Fikk ikke forklaring hvorfor jeg må betale alt. Styr unna!
Forferdelig kundeservice! Fikk uriktig beskjed av en kundebehandler om tidspunkt for å melde oppsigelse hvorpå ny kundebehandler beskylder meg for løgn. Jeg sier til henne at det ikke er greit at hun svarer meg på den måten og beskylder meg for løgn når en av deres ansatte har gitt meg feil info. Deretter slenger hun på røret x antall ganger uten å bekrefte oppsigelse av strømabonnementet. Ba om å få navnet på kundebehandler da jeg ikke syns dette er grei oppførsel og det nektet hun å oppgi.