Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg bytta til Ishavskraft. De kunne fortelle meg at jeg hadde betalt 5-700 NOK for mye per måned over en 3 års periode. Jeg hadde da tilgode 11000+ hos Agva som de skriftlig sa de skulle gjøre. Noe de ikke har gjort. Jeg fikk brevet for 10 dager siden. Gjør som meg, bytt til noen andre.
Hei Martin, Dette vil jeg gjerne se på og om det stemmer skal selvfølgelig det utbetales med en gang. Send meg en mail på [email protected]
Useriøs leverandør som tydeligvis ikke er i stand til å gjøre jobben sin. Etter å ha flytter til ny bolig bestilte jeg Telinet, men siden de hadde slått seg sammen med Agva (ingen informasjon om dette på forhånd), så skulle Agva ta jobben. Bestilte strøm via nett, tok nesten tre uker uten at jeg hørte noe fra dem, da jeg skulle få svar innen to. Ringte inn til dem, fikk beskjed om at det kunne ta to uker. Fikk så mail om å sende nødvendig informasjon, noe jeg gjorde. Etter dette skulle alt være i orden, og jeg hørte ikke noe mer fra dem. Fikk forventet faktura (men ganske dyr, så klart) fra det lokale kraftselskapet i mellomtiden og ventet på faktura fra Agva. Jeg har prøvd å få kontakt med dem i mellomtiden via mail for å få svar på om avtalen var på plass uten å få svar. Så spoler man fram to mnd etter at alt skulle være i orden til i dag, der det lokale kraftselskapet gir beskjed om at jeg FREMDELES står uten kraftleverandør i dag, uten å ha hørt noe som helst fra Agva om at de ikke fikk gjennomført avtalen, og som resultat av det har jeg måttet og må betale en del mer enn jeg skulle ha gjort. Fikk ordnet ny leverandør på flekken, og jeg erger meg over at jeg gav dem såpass mye tiltro og tålmodighet i mellomtiden. Ser at andre har hatt en god del problemer med dem, og om jeg var deg ville jeg heller ha stolt på det negative enn de positive tilbakemeldingene som virker mistenksomt repetive. Jeg vil ha meg totalt frabedt at Agva begynner å ringe meg nå, for jeg har absolutt ingen interesse, i tillegg til at det ville ha vært ganske frekt siden de ikke er mulig å få kontakt med ellers.
Hei T, Siden du skriver anonymt har jeg dessverre ingen mulighet for å se hva som har skjedd i saken. Generelt kan jeg si at vi selvfølgelig gjør vårt ytterste for å få fortgang i leverandørbytte, det er jo først da kundeforholdet starter. Dersom du vil strykes fra eventuelle ringelister eller trenger hjelp til noe annet, er det fint om du skriver til meg direkte på [email protected]
Seier ein ting, men gjer noko heilt anna. Dårleg kundeservice.
Doblet prisen måneden etter at jeg ble kunde. Får ikke fornøyde kunder på lokkepriser.
Hei Laila, Prisene er dessverre rekordhøye i år. Mangel på regn sammen med fordampning i heteperioden har gjort at innkjøpsprisene de siste par månedene har vært dobbelt så høye som i fjor. Dette omfatter samtlige strømleverandører. Ta gjerne kontakt om vi for eksempel kan bidra med en betalingsutsettelse.
Laveste pris på fastpris. Har problemer med å komme inn på nettsiden for å sjekke avtalen og div. info
Agva Kraft helt TOPP, har ikke hørt om noe bedre, kjør på.
Hei Hilmar, Takk for hyggelige ord!
Fastprisen er bra. Håper det fortsetter og holder den videre.