Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Flink man på kundeservice. Kun fått en faktura, veldig bra!
Valgte Agva fordi de har best pris. Ved oppstart måtte jeg ta kontakt flere ganger for å få i gang prosessen, og for å få bekreftelse på at avtalen var startet. Hadde satt pris på at all informasjon kom til meg automatisk. Kundeservice er veldig serviceinnstilte og greie.
Agva har mange ulike strømavtaler som ein må bruke litt tid på for å finne ut av med omsyn til pris etter eigne behov. Har fått fin service når eg har hatt kontakt med AGVA. Har opplevd lang ventetid for å kome gjennom på telefon.
Hei Arne, Hyggelig å høre at du i all hovedsak er fornøyd! Vi beklager at det har vært litt lang ventetid på telefon i forbindelse med fakturaperiode. Hvis det skulle skje igjen, vil vi anbefale å bruke ring tilbake-funksjonen. Da er det vi som betaler og du slipper å vente. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Mottok e-faktura kun med betaling på ca. 70 øre KW i snitt på 1 mnd. (Ran) Sendte e- mail til kundeservice og ba om spesifisert faktura, har ennå ikke fått svar. (1 uke senere) Her er det bare og flykte.
Har fått første faktura fra Agva Kraft, og det tyder på at jeg har fått feil abonnement. Jeg har i den forbindelse forsøkt å kontakte kundeservice. Jeg har sendt e-post til kundeservice uten å få svar, jeg har ringt kundeservice uten å få svar, og jeg ble heller ikke ringt tilbake da jeg la igjen telefonnummret mitt. Det fremgår ikke av nettsidene i hvilket tidsrom kundeservice er åpent. Ikke imponert.
Hei Thea, Beklager om det skjedde en feil med ring tilbake-funksjonen, dette fungerer normalt veldig bra. Våre åpningstider er man-fre 0900-1700. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Er billig i to mnd så blir det veldig dyrt. Kundebehandling og kundevennlighet er fryktelig dårlig, umulig å følge med på prisjusteringene. Nesten svindel..
Det er mange forskjellige varianter av strømavtale, og dette kan være forvirrende. En samtale med en hyggelig kunderådgiver var til god hjelp for å finne det gunstigste alternativet. Den førte til at jeg skiftet fra variabel til spotpris, så får vi se om det lønner seg på sikt.
Hei Ragnar, Hyggelig å høre at du er fornøyd! Vi noterer oss dine innspill til forbedringer også. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice