Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Man inngår en avtale med selskapet til en veldig lav pris. Så går det 1 mnd og de øker prisen kraftig, samtidig lager de nye avtaler som er billige men har et annet navn. Dette for å lokke nye kunder. De varsler ikke økning annet en på nettsider.
Hei Iren, Det er riktig at vi tilbyr en del velkomsttilbud. Det skal gå klart frem at dette er en tidsbegrenset kampanje og vi søker å være konkurransedyktige også på sikt. Det vanlige i bransjen er at prisendringer varsles på nettside, men vi har som en av få leverandører nå begynt med direktevarsling til kunde. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Agva var aktive som selgere. De påsto at de ikke krevde fastavgift per måned slik som mange andre selskaper gjør. Likevel krever de 49,- kr i månedsgebyr.
Lover en pris der nesten er for god til å være sant, men når fakturaen kommer er det en helt annen pris du får. Styr langt unna! Utroligt det går an å drive virksomhet på denne måte i Norge!
Hei Mark, Prisene varierer veldig og i noen tilfeller har vi også velkomsttilbud. Vi skal uansett være konkurransedyktige og kan informere om at vi nå er en av få kraftselskaper som direktevarsler prisendringer. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Vi har slitt med å forstå denne avtalen siden vi ingikk den for et halvt år siden. En veldig uoversiktelig faktura, og vanskelig nettside. Det var ikke før vi snakket med flotte Filip i dag at vi skjønte noe av det. Han var veldig forståelsesfull og vant tilbake tilliten vår. Hadde det ikke vært for Filip hadde vi nok byttet leverandør så fort som over hodet mulig. Har snakket med flere i kundeservice tidligere, og har ikke opplevd å bli forstått og tatt på alvor. Takk til Filip for en flott sang og samtale! Det eneste å utsette på kundeservice er at det var vanskelig å komme igjennom! Tok vel over en time før vi ble ringt tilbake.
Hei Guro, Dine utfordringer er notert og vi vil ha dette til vurdering ved fremtidig videreutvikling av nettsider og faktura. Dine hyggelige tilbakemeldinger om Filip er videreformidlet! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Litt tull i oppstarten da jeg ble satt opp på feil avtale og tok noen dager å få svar fra kundeservice, men fikk ordnet det til slutt. Billig nå, og foreløpig fornøyd. Håper de holder prisen nede!
Hei Anne, Hyggelig at du er fornøyd! Ta gjerne kontakt om det skulle være noe mer. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Jeg fikk gode, Konkrete og tilfredsstillende svar på mine spørsmål.
Jeg har hatt Agva Kraft som strømleverandør i ca ett år og er fornøyd med pris og kundeservicen.