Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi har slitt med å forstå denne avtalen siden vi ingikk den for et halvt år siden. En veldig uoversiktelig faktura, og vanskelig nettside. Det var ikke før vi snakket med flotte Filip i dag at vi skjønte noe av det. Han var veldig forståelsesfull og vant tilbake tilliten vår. Hadde det ikke vært for Filip hadde vi nok byttet leverandør så fort som over hodet mulig. Har snakket med flere i kundeservice tidligere, og har ikke opplevd å bli forstått og tatt på alvor. Takk til Filip for en flott sang og samtale! Det eneste å utsette på kundeservice er at det var vanskelig å komme igjennom! Tok vel over en time før vi ble ringt tilbake.
Hei Guro, Dine utfordringer er notert og vi vil ha dette til vurdering ved fremtidig videreutvikling av nettsider og faktura. Dine hyggelige tilbakemeldinger om Filip er videreformidlet! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Litt tull i oppstarten da jeg ble satt opp på feil avtale og tok noen dager å få svar fra kundeservice, men fikk ordnet det til slutt. Billig nå, og foreløpig fornøyd. Håper de holder prisen nede!
Hei Anne, Hyggelig at du er fornøyd! Ta gjerne kontakt om det skulle være noe mer. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Jeg fikk gode, Konkrete og tilfredsstillende svar på mine spørsmål.
Jeg har hatt Agva Kraft som strømleverandør i ca ett år og er fornøyd med pris og kundeservicen.
Flink man på kundeservice. Kun fått en faktura, veldig bra!
Valgte Agva fordi de har best pris. Ved oppstart måtte jeg ta kontakt flere ganger for å få i gang prosessen, og for å få bekreftelse på at avtalen var startet. Hadde satt pris på at all informasjon kom til meg automatisk. Kundeservice er veldig serviceinnstilte og greie.
Agva har mange ulike strømavtaler som ein må bruke litt tid på for å finne ut av med omsyn til pris etter eigne behov. Har fått fin service når eg har hatt kontakt med AGVA. Har opplevd lang ventetid for å kome gjennom på telefon.
Hei Arne, Hyggelig å høre at du i all hovedsak er fornøyd! Vi beklager at det har vært litt lang ventetid på telefon i forbindelse med fakturaperiode. Hvis det skulle skje igjen, vil vi anbefale å bruke ring tilbake-funksjonen. Da er det vi som betaler og du slipper å vente. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice