Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Litt tull i oppstarten da jeg ble satt opp på feil avtale og tok noen dager å få svar fra kundeservice, men fikk ordnet det til slutt. Billig nå, og foreløpig fornøyd. Håper de holder prisen nede!
Hei Anne, Hyggelig at du er fornøyd! Ta gjerne kontakt om det skulle være noe mer. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Jeg fikk gode, Konkrete og tilfredsstillende svar på mine spørsmål.
Jeg har hatt Agva Kraft som strømleverandør i ca ett år og er fornøyd med pris og kundeservicen.
Flink man på kundeservice. Kun fått en faktura, veldig bra!
Valgte Agva fordi de har best pris. Ved oppstart måtte jeg ta kontakt flere ganger for å få i gang prosessen, og for å få bekreftelse på at avtalen var startet. Hadde satt pris på at all informasjon kom til meg automatisk. Kundeservice er veldig serviceinnstilte og greie.
Agva har mange ulike strømavtaler som ein må bruke litt tid på for å finne ut av med omsyn til pris etter eigne behov. Har fått fin service når eg har hatt kontakt med AGVA. Har opplevd lang ventetid for å kome gjennom på telefon.
Hei Arne, Hyggelig å høre at du i all hovedsak er fornøyd! Vi beklager at det har vært litt lang ventetid på telefon i forbindelse med fakturaperiode. Hvis det skulle skje igjen, vil vi anbefale å bruke ring tilbake-funksjonen. Da er det vi som betaler og du slipper å vente. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Mottok e-faktura kun med betaling på ca. 70 øre KW i snitt på 1 mnd. (Ran) Sendte e- mail til kundeservice og ba om spesifisert faktura, har ennå ikke fått svar. (1 uke senere) Her er det bare og flykte.