Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var veldig fornøyd de første 2 mnd, lav pris, anbefalte de til venner og kjente. Så kom neste regning og da var prisen gått opp fra 9 øre til nesten 60 øre, er inneforstått med at prisen varierer, men ser ikke hvordan de kan forsvare en pris som er 50% dyrere enn konkurrenter med lignende avtaler på samme tidspunkt (under 40 øre). Byttet umiddelbart, men skaden var allerede gjort.
Lave priser som lokketilbud 9 øre og så auker prisen til 63 øre utan begrunnelse eller varsling så som avtalt, finn ikkje fram "min side".
Det skal varsles 14 dager i før prisendring, men de operer med 7 dager. Finner heller ikke den gjeldende prisen og økningen på sidene deres. Bestilte til 17 øre/kWh - men ble brått 49øre/kWh. STYR UNNA!
Ligger på topp på strømpris.no, men det er ofte kampanjer som går ut etter en gitt periode og da får man høyere priser med høyere påslag. Veldig treg å svare på kundeservice og svarer ikke på spørsmål. Tok også lang tid før avtalen trådte i kraft.
Lokker med billig strøm, men bytter strømavtale uten noen tilbakemelding. Prøver du å kontakte dem på mail eller telefon bør du ha god tid. Veldig vanskelig å få kontakt med om du ikke benytter deg av facebook. Svarer da kjapt og prøver å ordne opp. Men uten hell. Styr unna.
Hei Sverre, Jeg tror det du viser til er at noen avtaler har krav om avtalegiro/efaktura. Dette gjør vi for å spare kostnader, noe som reflekteres i våre svært lave priser. Hvis du trenger hjelp til dette gjør vi det raskt om du kontakter oss. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Var en dørselger og ga tilbud på strøm og jeg kunne si opp avtalen innen 3 månder hvis jeg ikke var tilfres. Han så det ikke var forskuds betalt for strømmen men det er det så ville si opp etter 2 månder men de siger at jeg ikke kan uten at jeg betaler et gebyr for brud på avtalen. Så alle se på hva andre skriver om dem og ikke kjøp strøm fra dem...
Hei Kim, Du blander oss nok med et annet selskap. Vi har ingen dørselgere. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
De rottet ved innregistrering til Agva Spot Online. De endret til Agva Flyt etter en måned uten varsel - dobbel pris! De doblet forventet forbruk i forskuddbetalingen. De svarer ikke på telefon. De fikk mulighet til å rette opp, det ville de ikke så da ble det veldig enkelt - et bytte! Jeg oppfordrer alle som har skrevet omtale her om å sende saken til Forbrukerrådet!!
Hei Ivar, De aller lavest prisede avtalene har krav om efaktura/avtalegiro for å holde kostnadene nede både for deg og oss. Bare ring eller skriv, så ordner vi dette enkelt for deg. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice