Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Agva Kraft
2.2
2 125 verifiserte omtaler

Agva Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
2 125 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#80
Forferdelig
Agva Kraft er rangert
#80 av 82 strømselskaper
47%
Middels
47% anbefaler Agva Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 125 omtaler om Agva Kraft

FILTRER OMTALER
659
309
122
136
899
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Agva Kraft
Agva Kraft har 2 125 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ikke kjøp strøm fra dem

Omtale av  Kim

Var en dørselger og ga tilbud på strøm og jeg kunne si opp avtalen innen 3 månder hvis jeg ikke var tilfres. Han så det ikke var forskuds betalt for strømmen men det er det så ville si opp etter 2 månder men de siger at jeg ikke kan uten at jeg betaler et gebyr for brud på avtalen. Så alle se på hva andre skriver om dem og ikke kjøp strøm fra dem...

Svar fra Agva Kraft
27.01.2017 16:15

Hei Kim, Du blander oss nok med et annet selskap. Vi har ingen dørselgere. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Agva Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Styr unna

Omtale av  Ivar

De rottet ved innregistrering til Agva Spot Online. De endret til Agva Flyt etter en måned uten varsel - dobbel pris! De doblet forventet forbruk i forskuddbetalingen. De svarer ikke på telefon. De fikk mulighet til å rette opp, det ville de ikke så da ble det veldig enkelt - et bytte! Jeg oppfordrer alle som har skrevet omtale her om å sende saken til Forbrukerrådet!!

Svar fra Agva Kraft
27.01.2017 16:14

Hei Ivar, De aller lavest prisede avtalene har krav om efaktura/avtalegiro for å holde kostnadene nede både for deg og oss. Bare ring eller skriv, så ordner vi dette enkelt for deg. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Har byttet

Omtale av  Ron

Veldig gjenkjennelig når jeg leser andres erfaringer. Bortsett fra at jeg etter noen forsøk ble ringt tilbake av en medarbeider. Men da var det allerede for sent. I utgangspunkt ville jeg ha strøm fra garantert fornybare kilder. Men etter å ha fått et krav om å betale ut februar før januar er slutt med en ekstrem høy pris, har jeg også begynt å tvile på ovennevnte garanti. Har byttet til en lokal leverandør, hvor jeg også betaler nettleie til. Muligens ikke den aller billigste, men der treffer jeg noen jeg kan snakke med, når jeg ønsker det.

Svar fra Agva Kraft
27.01.2017 16:14

Hei Ron, Beklager at vi hadde for lang kø den perioden du sikter til. Dette er bra igjen nå og du er velkommen tilbake ved en annen anledning. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Ny avtale fra Agva

Omtale av  Bjørn

Agva har nå kommet med en ny avtale som de kaller Agva Nyttårskampanje. Finner den ikke på hjemmesiden til Agva men den kommer frem på strompris. No Prisen er 8, 90/kwh som jo er meget hyggelig. Dette er sikkert et lokketilbud og prisen kommer sikkert til å øke. Fom 1/1 så skal jo også kunden varsles 14 dager før en evt pris endring så dette må jo Agva forholde seg til. Dette kan det leses om her. https://erate.no/prisendring-ma-varsles-direkte-til-stromkunden/ Må være enig i at Agva ikke er enkel å forholde seg til og det krever en del jobb fra kunde for å få en lav strømpris. Svar på mail er nesten håpløs å få til men det ser ut som de er litt raskere hvis man benytter Facebook og slik skal det ikke være. For min del sendte jeg en mail 29/12/16 og har purret på svar 3 ganger men den blir ikke besvart. Telefon til dem er ikke aktuelt da jeg ønsker å ha kommunikasjon skriftlig. Savner også "min side" på Agva.

Lurering og lokkepris/abonnement

Omtale av  Ehalden

Jeg startet med Agva i sommer da det var lave priser. Etter to mnd skrudde Agva pris/abonnement i været, angivelig fordi jeg ikke hadde tegnet avtalegiro/efaktura. Problemet er bare at forslag om noe slikt kommer først i nettbanken når det er noe å betale - å det hadde ikke jeg for min faktura var på 0,- og var kun sendt på papir. Snedig trekk av Agva. Etter klaging gikk det greit men nå har jeg plutselig skyhøy kraft-pris, mye høyere enn de Agva lokker med på nettet. Jeg bytter - Agvas kundebehandlere er hyggelige men tilbudet er upålitelig!

Svar fra Agva Kraft
20.01.2017 14:14

Hei, Her har det nok vært en misforståelse. Når fakturaen er under 100 blir den overført til neste regning. Men spesifikasjonen du får (som ikke skal betales) inneholder det du trenger for å opprette avtalegiro og efaktura. Ring oss gjerne, så hjelper vi deg med dette. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Juks å fanteri

Omtale av  Sverre

Tilbud på 16 øre/kwh så kommer regningen på 49 øre/kwh. Så hold dere vekk fra dette. Kundeservicen gidder ikke å svare engang.

Svar fra Agva Kraft
20.01.2017 14:13

Hei Sverre, Beklager at det har vært litt ventetid, men det er ok nå, så bare ring. Benytter du ring tilbake-funksjonen beholder du plassen i eventuell kø og vi betaler samtalen. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Markedets største svindlere

Omtale av  Tr

Jeg trodde jeg var fornøyd en 3-4 mnd. Men så plutselig uten forvarsel dumper det ned en regning som er 4 ganger så høy som tidligere måneder. De har flyttet meg over den dyreste prisplan de kan tilby uten noe som helst forvarsel. Jeg sender umiddelbart e-post til [email protected] 07.12.2016, der jeg ber de ordne opp og beskjed om at den faktura som er feil, ikke kommer til å bli betalt. I dag, 18.01.2016 har jeg fortsatt ikke fått noe svar, men en telefon fra Hafslund som sier de vil stenge av strømmen min... Styr for all del unna disse stor svindlerne. Det er ikke verd bryderiet for et par øre pr. kw og havne i det trøbbelet disse kan sette deg i.

Svar fra Agva Kraft
20.01.2017 14:12

Hei, Jeg vet ikke hva dette gjelder, men som kraftleverandør stenger vi ikke strømmen din, det kan kun nettleverandør gjøre i Norge. Ring oss på 815 56 857 hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Agva Kraft har 2 125 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Agva Kraft mener

Agva Kraft

Har tilegnet profilen
Agva Kraft deltar på Bytt.no

Agva Kraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Agva Kraft besvarer ikke omtaler

Agva Kraft har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Agva Kraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Agva Kraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR